Mulla on omituinen ongelma Marimekon pussilakanoitten kanssa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26512660:
No niin, mankeli liiskas ne karvat tuonne ikiajoiksi |O

Minä koetin pyyhkiä ja ravistella, niistä vaan on tullut osa kangasta......

oh no...

mutta pyrskistä vaan...nauroin tälle ihan kohtalaisesti :D -*anteeksi*---

vaan huom.,
sähän et tätä nyt enää purematta niele, vaan käytät tilaisuuden bisneksentekoon, ja käyt ehdottamaan heille uutta modernisoitua versiota siitä mallista:

täältä tulee aamuääreen "karvaisempi aamuni"-halppisversio, nyt kaupoissa.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;26512472:
No nuo on vissiin yhden ämmän lakanoita, koska ovat alkuperältään joitain kylkiäisiä (K-kauppa, osta helvetisti, saat ostaa lisäksi vielä pussilakanat...)

Meillä ihan sama juttu meillä!! >:( Hieman ärsyttävää... Ja just noi K-Marketista ostetut.

Mulla sama vika, mutta kyseessä lahjaksi saadut Finlaysonin puuvillasatiinipussilakanat. Kuulemma on jokin malli, jota on tehty vain joillekin jälleenmyyjille, ja sen kyllä huomaa. Vaaleat lakanat täynnä tummia hiuksia, vaikka mitä yrittäisi. Ottavat kuulemma takaisin (kävin joulun jälkeen kysymässä, ja pyysivät odottamaan pakkasten jälkeen ja sitten palauttamaan, jos ongelma jatkuu, ja jatkuuhan se). Kaikki halpislakanat ja Nansot, mitä omistan, ovat niiiiin paljon parempaa tekoa.

Kamalia karvalakanoita finlaysonin pussilakanat heti käytössä. Kerää kaikki koirankarvat ym. Käytän huuhteluainetta, mutta ei auta yhtään. Puuvillaa lukee lapsussa, mutta miten puuvilla voi olla niin sähköistä, kysyn vaan. Laadusta ei voi puhua samana päivänäkään kuin esim. 80-luvulla ostetuissa.

Tai sitten muutaman vuoden takaiset aarikan pässi pussilakanat... tana sanon mä! IKEAn halpis pussilakanois ei oo "kädenreikiä" (hitto, mikä nimi?) kaikki lähti latviaan mitä äiti on ystävällisessä säästäväisyydessään lahjaksi tuonut, reiättömät mokomat.

Marimekon lakanat on ihan paskaa laatua. Teetetään nykyään Intiassa kuten vaatteetkin.

Lapsityövoimalla kuka tietää. Nimittäin ainakin meidän paussilakanat on joku 5v aloittelija ommellut, sellaista on laatu.
Kangas on ihan puumaisen jäykkää ja todella epämukavan tuntuista.

Älkää laittako rahojanne tuohon paskaan. Mä ainakikin kierrän nykyään marimekon liikkeet. Pussilakanoiden hinta oli 90€ olis silläkin parempaa voinut saada.

Entäs luhdan lakanat joita välillä näkee CM tarjouksessa. Erehdyin ostamaan tuplalakanan ja ohut kuin mikä. Laitoin valmistajalle meiliä ja vastaus oli et ykköslaatua saa sokokselta ja stokkalta ja kakkosta just CM et kiitos tästäkin p******a

Yhteistyössä