Mulla on ollut tosi paha olo.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Smeagol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulle oletettuun tädin tuloon muutama yö enää aikaa.
Eilis illan oli kuvottava olo ja yöllä heräsinkin muutamaan otteeseen oksentamaan.
Sama toistui tarkalleen viikko sitten.

Eihän nuo minull voi olla vielä mitää oireita, eihän..
Eihän nyt näin aikaisin..? *vainoharhailee** :D
 
Onnea valitsemallesi tielle :wave: Mulla kuopuksen odotuksessa laatta lensi viikosta 5-13 ja sit välissä oli hiukan helpompi olo kunnes se alko taas joskus rv 27 ja kesti sinne 34+4 asti kunnes tyttö synty :headwall: Aivan järkyttävä raskaus oli kyllä ja pidän jalkani visusti ristissä hyvän tovin :snotty:
 
Mulla tänään 13+0 ja pahoinvointi on mennyt taas huonompaan suuntaan..Oli jo pari viikkoa niin ettei ollut kuin iltaisin pahana mutta nyt taas... Koita juoda riittävästi nestettä jos joudut oksentamaan :hug:
 

Yhteistyössä