Mulla on nyt joku kriisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutistunut

Vieras
Kauheeta kun rupee miettimään tätä elämäänsä, ni mittään en oo saanu aikaseks (jos lasta ei lasketa)
Yksi vakituinen työpaikka ollut, ja sekin meni laittoman irtisanomisen takia hovioikeuteen.

Ei oo omaa kotia, autoa, miestä..Lisää lapsiakin kohta haluaisin.
Tatuointia ja lävistyksiä tekis mieli :whistle:

Kaikkimullenytheti !! :kieh:

Onkohan tää jotain alkavaa 3kympin kriisiä :o

No joo, ei mullakaan sun iässä ollut edes lasta, eikä koulutustakaan (olin yliopisto-opiskelija 26-vuotiaana). Mies oli, tyhjätasku kuten minäkin.

Nyt 10 vuotta myöhemmin on 2 lasta ja koti on pankin. On se tutkinto, mutta ei edes työtä.

Mulla on kytevä kriisinpoikanen, kun elokuussa pitäis palata toisen äitiysloman jälkeen vakityöhöni. Mies on ja kaks lasta ja tutkinto ja melkein velaton asunto mukavalla paikalla ja tilaa hyvin meidän perheelle. Mutta siis ahdistaa se, että pitääkö mun nyt sitten tehdä tota samaa duunia eläkeikään asti eli seuraavat 30 vuotta. Joo, tiedän, että vaihtoehtoja on, ja oon niitä ihan vakavissanikin harkinnut.

Minuu on alkanut enemmissä määrin ottaa päähän kun muuta en oo saanut aikaan ku nuo lapset..ei ammattia,ei työtä (jos työharjotteluja koulun takia+välivuotena lasketa) eikä ees ajokorttia.
Mutta, kun tuon koulutusmietinnän takana on vielä sekin, että mitähän hommaa sitä pystyis tautiensa kans tekemään.. :/

Jotta juu, kriisiä on pukannut tännekinpäin..

Niin kyllästyttää kun kaikki menee aina samalla kaavalla, ikinä ei tapahdu mitään "järisyttävää".
Mää haluaisin jotain uutta. Tekis mieli heittää kaikki huonekalut mäkeen ja hommata uudet tilalle, kämppää tekis mieli vaihtaa ehkä muuttaa jopa paikkakuntaa.
Haluaisin repiä itteni irti tästä tylsästä elämästä, ja muuttaa kaiken. |O

yh 2 lasta,vuokralla,duunina kaupungin orjana ja ilman suhdetta ja ikää vasta 41V. :-)
Mut tää on nyt tätä ja täytyy kyl myöntää et en mää ny kauheesti tähän muuta kaipaakkaan.
No,muutamaa lisä tunti vuorokauteen ja muutaman vuoden päästä ehkä suhde tekis terää :-)

Kun mä olin 3kymppinen, mulla ei ollut omaa asuntoa, ei miestä, ei autoa, ei lapsia. Vakituinen työpaikka sentään oli. Nyt 37-vuotiaana on oma talo, auto, mies, kaksi lasta. Nooh, se vakituinen työpaikka puuttuu nyt, mutta ehkä mä kestän sen :D

Yhteistyössä