et taidan mennä ihan just maate |O Muksu isällään ja mä löhöön vuorotellen koneella ja telkalla |O
:'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Eiks sä oo enää sen siwan miehen kanssa ?Vai yv sä tämän kyssärin haluat?
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Sori sekotin sut tuohon nannannaan :ashamed:
Teillä selkeesti liian samanlaiset nikit tällaiselle puolisokeelle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Tiedätkö, mullakin menee itsellä sekasin ja aloin katsomaan etten mie nyt tätä aloitusta oo tehnytJa kuppi vieläki hukassa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Tiedätkö, mullakin menee itsellä sekasin ja aloin katsomaan etten mie nyt tätä aloitusta oo tehnytJa kuppi vieläki hukassa :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja samoin:Tylsää on ja täälläkään ei mitään
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Nanna koittaa nyt piristyä
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Minäkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Eiks sä oo enää sen siwan miehen kanssa ?Vai yv sä tämän kyssärin haluat?
mä laitan sulle yv:tä
*muoks* jonain päivänäen saa lähetettyä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja I am Locutus of Borg:Minäkö?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Kävitkö NannisIhanuus siellä CojuCafessa silloin?
Alkuperäinen kirjoittaja päivien viemää:Nannaa yv toimii jes ja mese myös vihdoin
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:et taidan mennä ihan just maate |O Muksu isällään ja mä löhöön vuorotellen koneella ja telkalla |O