Mulla on niin paska olo.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis on suuttunut sinulle ja siksi ei puhu vai ei muuten vaan puhu huolistaan sinulle? Jos kyseessä tuo jälkimmäinen, niin turhaa sinä siitä paskaa fiilistä kannat. Arvosta häntä! Ei kaikki halua jakaa huoliaan ystäville, ei kaikkia edes puolisolleen! Toisille ajatukset ovat täysin yksityisiä, vaikka koko itse toimisi ystäviensä olkapäänä ja murheiden kuuntelijana / jakajana.

Luin uudestaan ja nyt ymmärsin. Eli sinulla paska olo ja ei ole kenelle purkaa pahaa oloa, kun aiemmin olkapäänä toiminut ystäväsi ei todennäköisesti syystä tai toisesta vastaa yhteydenottoihisi...??

mun entinen ja se mun rakkain ystävä on yhessä, pari viikkoo sen jälkeen ku erottiin alkovat tapailla ja mun tunteet sitä miestä kohtaan ei ollu vielä kuollukkaan, vedin herneet nenään ja sen takia ystäväni ei puhu mulle. tai en tiiä, ei oo vastannu puhelimeen mulle. sitä tarkotin et lisää paskaa oloo ja että se ei puhu mulle.

ja nyt tapahtu surullinen juttu, todella surullinen ja haluaisin vaan purkaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
mun entinen ja se mun rakkain ystävä on yhessä, pari viikkoo sen jälkeen ku erottiin alkovat tapailla ja mun tunteet sitä miestä kohtaan ei ollu vielä kuollukkaan, vedin herneet nenään ja sen takia ystäväni ei puhu mulle. tai en tiiä, ei oo vastannu puhelimeen mulle. sitä tarkotin et lisää paskaa oloo ja että se ei puhu mulle.

ja nyt tapahtu surullinen juttu, todella surullinen ja haluaisin vaan purkaa mieltä.

Olen pahoillani :(

Hyväksytkö sinä nyt heidän tapailunsa? Jos täysin ja rehellisesti hyväksyt, laita viesti ystävällesi, pyydä anteeksi aiempaa käytöstä ja kerro, että heidän tapailunsa on ok. Kerro myös, että sinusta alkuun tuntui pahalta heidän tapailunsa, sillä olette molemmat hänelle rakkaita. Kerro myös, että arvostat edelleen ystävyyttänne ja kaipaat hänen tukeaan ja apuaan.

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:

Olen pahoillani :(

Hyväksytkö sinä nyt heidän tapailunsa? Jos täysin ja rehellisesti hyväksyt, laita viesti ystävällesi, pyydä anteeksi aiempaa käytöstä ja kerro, että heidän tapailunsa on ok. Kerro myös, että sinusta alkuun tuntui pahalta heidän tapailunsa, sillä olette molemmat hänelle rakkaita. Kerro myös, että arvostat edelleen ystävyyttänne ja kaipaat hänen tukeaan ja apuaan.

musta tuntuu vieläki pahalta niitten tapailu ja se että kumpikaan ei voinu kertoa siitä mulle. kuulin ihan jostain muualta.

miksi se alkoi tapaillu sun exää?
kaverit ei ala seurustella tai tapailla kaverin exää, se on vaan sellainen kirjoittamaton sääntö, ei se ole mikään kaveri jos niin tekee

Alkuperäinen kirjoittaja HÖH:
miksi se alkoi tapaillu sun exää?
kaverit ei ala seurustella tai tapailla kaverin exää, se on vaan sellainen kirjoittamaton sääntö, ei se ole mikään kaveri jos niin tekee

ja arvaa mikä suru ku selvis että mun rakas ystävä teki just niin. ja nyt ku on niin iso suru, en sille voi purkaa

Yhteistyössä