Mulla on niin paha mieli,miks miehet on niin vaikeita?:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .........
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.........

Vieras
Vietiin lauantaina lapsi mummolaan yökyläileen. Tarkoituksena oli viettää miehen kanssa kahdestaan "laatuaikaa". Mies sitten päättikin lähteä yksin baariin ja siitä asti on raivonnu mulle että miks halusin viedä lapsen hoitoon.. Mun syy kuulemma kun hänen tarvi lähteä ryyppäämään. Viime viikonloppuna mua pyydeltiin tyttöporukalla istuun iltaa, mies sanoi etten voi mennä kun hänen alkaa tekeen mieli ryyppään ja kun tahtoo olla ainakin kuukauden juomatta. No viikonhan sekin kuukausi kesti.. Harmittaa :(

Miehen on pakko juoda, jos olet paikalla (koska läsnäolosi pakottaa hänet juomaan) tai jos et ole paikalla (koska muualla olosi pakottaa hänet juomaan)? Lopputulema: miehen on pakko juoda.

Jätä Se Juoppo Sika ja varoita hänestä kaikkia naisia, jotka tunnet.

• Tykkää
Reactions: Nyynä
Ap, ei miehet yhtään sen vaikeampia ole ku me naisetkaan mutta sinun kohalle on osunu varsinainen emäsika.

Seuraavalla kerralla kun sinua pyyetään istumaan tyttöjen kanssa iltaa niin hommaat muksuille hoitajan ja menet. Anna sen rutaleen mennä vaikka kiven alle ryyppäämään jos vaan haluaa. Nosta itsetuntosi suosta nainen eläkä alistu miksikään matoksi sille ameeballe jota mieheksi kutsutaan vain kropan suuremman testosteroni-pitoisuuden vuoksi.

Maailmassa on paljon oikeita miehiä, ja oikeat miehet ei käyttäydy noin.

Yhteistyössä