Mulla on niin kivat työkaverit. Tai sitten ei.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tämmöistä meillä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tämmöistä meillä

Vieras
Olin laittautunut aamulla mielestäni tosi kauniiksi, laitoin hiuksiakin vaikka kuinka pitkään. Näytin mielestäni oikein nätiltä lähtiessäni töihin.

Ja mitä sanoo työkaverit kahvitauolla?

"Tuo sun kampaus on kyllä aika huono, se pyöristää sun kasvoja jotka muutenkin on jo pyöreät." "Voisit kyllä vähän värjätä noita hiuksiasi, ne on ihan haalistuneet." "Vaikka ei kai sillä ole mitään väliä, miltä töissä näyttää."

Että joo, kiitos vaan oikein paljon.

Pakko myöntää että meni vähän päivä pilalle noista kommenteista, vaikka ei saiskaan olla näin herkkänahkainen. :(

Eivät pidä sinusta. Olet ihminen, jota haluavat potkia päähän jostakin syystä. Joka tapauksessa ovat jotenkin päästään vialla, koska tuollaisia ei normaalisti sanota.

Meillä on juurikin tuollaisia töissä muutama.:D

Sellaisia miesmäisiä persettään raapivia, piereskeleviä ja nenää kaivavia mölyapinoita aka "naisia".

Ja voi että niitä jurppii kun joku jaksaa laittautua, käy kampaajalla ja laittaa aamulla hiukan huulipunaa.
Silloin sitten auotaan miten "joku yrittää näyttää oikein nätiltä, onko joku juhlapäivä"

Mua ei enää haittaa nuo, oikeastaan naurattaa kun tiedän ko. mölyapinasta jotain hänen yksityiselämästään, mitä ei hän tiedä minun tietävän. :D

Mutta silti välillä se junttius minut yllättää kun puun takaa tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja Tämmöistä meillä;26967650:
Oiskin. Toinen lähentelee eläkeikää ja toinen mua reilusti vanhempi, yli 40v.

Ahaaaaa, tuttujuttu. Naisvaltainen ala, jossa nokkimisjärjestys.
Katkerat kananpersetukkaiset, vararenkaan keränneet tädit rajuine silmälasisankoineen vähän "ystävällisesti vain jakaa nuorelle tytölle vinkkejä".

Ihan liian yleistä. Vaikka ootkin nuorempi ja varmaan ollut myös paljon vähemmän aikaa firmassa, pistä luu kurkkuun. Jos et lopeta sitä, niin se menee pahemmaksi. Tai siis "vinkeistä" alkaa tulla vielä ilkeämpiä ja varmaan jotkut sinun lisäksesi joutuu harakoiden kynsiin.

Näin kärjistettynä.

"Pitäkää te saatanan huorapillut turpanne kiinni tai mä viillän teiltä vittu kurkut auki ja kusen teidän päälle niin että katotaan lopuuko sitten toi teidän oksettava ininä!"

Mitäköhän olisivat tohon tuumanneet? ;)

Yhteistyössä