Mulla on niin ihanat vanhemmat!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nanna

Vieras
meillä on ollu nyt,niin tiukkaa ,kun opiskelen jne...
oon ollu ihan kusessa autolainan kanssa. Äiti soitti äsken ,että maksavat muutaman kk lainat pois ,että helpottaa hetken!

en voinu mitään muuta ,kuin itkeä!!! kiitos äiti ja iskä!!! <3

Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
ja mikä järki on ollut ottaa AUTOLAINA tuollaisessa tilanteessa?

No ehkä se on ollut aikaisemmin, ENNEN OPISKELUA ja autoa katsos tarvitaan monilla paikkakunnilla kun julkinen liikenne kulkee kerran, kaksi päivässä...

p.s tiedätkö kuinka huono on yrittää myydä autoa, josta on esim jäljellä vaikka 5000 e maksua, ja käytettyjä myydään 4000 e:lla....

Vielä muokkaus: hmphon vitun tyhmä jos ei osaa ajatella, että ihminen voi OIKEASTI tarvita työn ja opiskelujen takia autoa..

Alkuperäinen kirjoittaja yonnazzz:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
ja mikä järki on ollut ottaa AUTOLAINA tuollaisessa tilanteessa?

No ehkä se on ollut aikaisemmin, ENNEN OPISKELUA ja autoa katsos tarvitaan monilla paikkakunnilla kun julkinen liikenne kulkee kerran, kaksi päivässä...

p.s tiedätkö kuinka huono on yrittää myydä autoa, josta on esim jäljellä vaikka 5000 e maksua, ja käytettyjä myydään 4000 e:lla....

Vielä muokkaus: hmphon vitun tyhmä jos ei osaa ajatella, että ihminen voi OIKEASTI tarvita työn ja opiskelujen takia autoa..

* ajattelin lähinnä sellaista autoa, jonka pystyy maksamaan.

* ei kuulosta kovin järkevältä sellainenkaan ihminen, jolla on neljän tonnin autosta viisi tonnia lainaa?

oon ottanut tän autolainan silloin ,kun oli töissä. jos ajattelee tuolleen ,että ei uskalla ottaa/tehdä jos.... niin eihän täällä uskalla tehdä mitään!!! ja me asutaan kyllä suht hyvällä paikalla ,mutta ei täätä nuo linkut nyt koko ajan ohi aja jne. jos nyt autoni myyn,niin en saa siitä juuri yhtään,niin ei kannata myydäkkään ja nyt on suht uusi auto alla ----> ei tarvii koko ajan olla korjaamassa ,niin kuin vanhoja autoja joista ei ole velkaa ,kun halvalla saa,niin saa olla jatkuvasti laittamassa jotakin paikkaa uusiksi.

Yhteistyössä