Mulla on niiiiin tylsää, keksikää mulle jotain tekemistä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tylsistynyt kotirouva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tylsistynyt kotirouva

Vieras
Koko kämppä kiiltelee kun olen siivonnut monta päivää, jopa kaapit kävin läpi... Mitään leipomista/ruoanlaittoa ei ole, pakastin tursuilee....
Kävin jo yli tunnin sauvakävelylläkin.

Klo 15 haen lapset pk:sta ja mennään luistelemaan mutta nyt ei ole mitään tekemistä! Oikeasti, keksikää mulle jotain!

Etkö käy töissä? Jos olet kotona, pidä lapsia vain puoli päivää hoidossa ja hae heti lounaan jälkeen. Ja vaikka ulkoile niiden kanssa, jos eivät päikkäreitä nuku.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:
Kuis sun lapset päiväkodissa on jos oot itse kotona?

Hoidan vauvaa olevinaan mutta se nukkuu päikkäreitä 12-15 ja on muuteskin maailman helpoin vauva...
Isommat lapset on niin isoja että tarvitsee jo vähän "virikkeitä".

Alkuperäinen kirjoittaja Niikka:
Hae lapset aiemmin päiväkodista.Tai mee ite päikkäreille niin jaksaa olla pirteä lasten kans koko illan.

No siellä on se päikkäriaika juuri nyt, saavat hepulin jos menen sinne palloilemaan :D

Joo en ole töissä kun on tuo vauva, ainakin vuoden velttoilen vielä tylsistyneenä kotona, täällä on niiiiiin tylsää!!!!!

lapset päiväkodissa, jos itse olet kotona? Jos meillä vapaapäivä keskellä viikkoa, niin tehdään lapsen kanssa jotakin kivaa. Eikä viedä päiväkotiin. Siellä nyt muutenkin saa olla ihan tarpeeksi.

Anna virikkeitä lapsillesi kotona tai käykää yhdessä museoissa, puistoissa yms.
Kotiäitien lapset pois päiväkodeista! esim. päiväkerho, joka on pari kertaa viikossa riittäisi heille...

Alkuperäinen kirjoittaja Miksi:
lapset päiväkodissa, jos itse olet kotona? Jos meillä vapaapäivä keskellä viikkoa, niin tehdään lapsen kanssa jotakin kivaa. Eikä viedä päiväkotiin. Siellä nyt muutenkin saa olla ihan tarpeeksi.

No ei meidän lapset ole kuin 2 päivää viikosta! Ja itse haluavat olla kun ovat niin isoja jo, ollaan niin keskellä korpea että täällä ei ole ketään muita lapsia seuraksi.
Mulla on siis vapaapäivä aina, olen ollut 7v. kotona ja nyt olen niiiiin kyllästynyt!

Alkuperäinen kirjoittaja minni hiiri:
Anna virikkeitä lapsillesi kotona tai käykää yhdessä museoissa, puistoissa yms.
Kotiäitien lapset pois päiväkodeista! esim. päiväkerho, joka on pari kertaa viikossa riittäisi heille...

Ihan hauska ajatus mutta jos lähin kerho on vaikkapa tunnin ajomatkan päässä niin ei kauheasti naurata lähteä lapsia sinne viemään pariksi tunniksi.

Museot, puistot yms. on koluttu jo aika halvatun monta kertaa, kyllä lapset kaipaa muitakin lapsia seurakseen!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tule meille hoitamaan äkäistä 6kk ikäistä joka tekee hampaita eikä nuku, sekä 2v uhmista...

Ei kiitos, itse olet soppasi keitellyt niin saat sen itse syödä :D

ok. kiitti kettumaisesta vastauksesta. itepä kysyit.

No eihän tuossa nyt ollut mitään kettumaista, eikös elämä ole juuri sitä miksi sen itse tekee? Itse olet lapset halunnut pienellä ikäerolla?

Tule meille hoitamaan äkäistä 6kk ikäistä joka tekee hampaita eikä nuku, sekä 2v uhmista...

Ei kiitos, itse olet soppasi keitellyt niin saat sen itse syödä :D

ok. kiitti kettumaisesta vastauksesta. itepä kysyit.

No eihän tuossa nyt ollut mitään kettumaista, eikös elämä ole juuri sitä miksi sen itse tekee? Itse olet lapset halunnut pienellä ikäerolla?

aa, siis meinasit että siksi ehdotin etten jaksais lapsiani hoitaa? ok, jos kyselet täällä virikkeitä itsellesi niin toki vaan ehdotin sulle tekemistä. Mutta kato kaikki ei oo niin mustavalkeeta.

Yhteistyössä