Mulla on netissä deitti-ilmo ja nyt oli naapurissa asuva mies vastannut siihen =D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Deittaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Deittaaja

Vieras
Asuu kuulemma viereisessä rapussa ja mä en yhtään tiedä minkä näkönen tää mies on, en muista että olisin nähnyt yksinäisiä sinkkumiehiä, jotain parisuhteessa olevia vain. Vähän hymyilytti kun sen viestin luin! Miten voi sattua, että näin läheltä löytyy kiinnostunut mies ;) Sentään 2-vuotta ollaan tässä asuttu ja en tunne kaikkia, varsinkaan noita toisen rapun asukkaita. Arvatkaa mietinkö täällä kuumeisesti kuka se oikein on kun ei kuvaa ollut!

Hmm.. tulee mieleen joku nörtti, joka poistuu koneeltaan vain kerran viikossa käydäksenn kaupassa. Siis jos oletetaan, ettet todellakaan ole toiseen törmännyt..

Tuota... miksi kumpikaan teistä on kertonut osoitettaan?

Mutta ei sentään käynyt niin kuin eräällä eroamassa olevalla kiinalaispariskunnalla. Molemmat tahoillaan laittoivat paikalliseen deittinettiin ilmoituksen ja heti löytyi kiva treffikumppani. Treffit sovittuaan huomasivat sopineensa ne toistensa kanssa! Siitä kehkeytyi niin iso riita, että sitä selvittämään tarvittiin poliisi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Miksi ihmeessä sä noin alkuvaiheessa kerrot kotiosoitteesi, jos et edes kuvaa ole vielä saanut! :o Siellähän voi olla mikä tahansa moottorisahamurhaaja vastassa!!!

Mulla on kuva ja siitä oli tunnistanut. On kuulema 33v ja salillakin joskus nähnyt mut :) Ihan mua varten (että pystyy vastaamaan) oli tehnyt profiilin nettiin...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Miksi ihmeessä sä noin alkuvaiheessa kerrot kotiosoitteesi, jos et edes kuvaa ole vielä saanut! :o Siellähän voi olla mikä tahansa moottorisahamurhaaja vastassa!!!

Mulla on kuva ja siitä oli tunnistanut. On kuulema 33v ja salillakin joskus nähnyt mut :) Ihan mua varten (että pystyy vastaamaan) oli tehnyt profiilin nettiin...

Aaaah, okei. Nyt tajusin.

Laittoi loppuun nimensä ja kirjotti, että varmasti nyt tiedän hänet, mutta noloa oli vastata, että en muista nähneeni *nolo* jos oonkin joskus moikannut?! Toi 3v karkailija vie aina kaiken huomion. Kiva ku oon ties missä ryysyissä vienyt aina roskapusseja roskiin :D

Yhteistyössä