Mulla on näitä aineksia, kertokaa kuinka valmistan :)

marraskuu0104

Jäsen
05.07.2006
788
0
16
Olipa vaikea keksiä otsikko :snotty: Mutta mulla siis kanasuikaleita, nuudeleita ja wokkivihanneksia. Niin ja sit vielä kanafondia. Kuinka saisin noista hyvän ruuan? Nuudelit on niitä mama nuudeleita ja niissä on maustepussit mukana, käytänkö ne vai jätänkö pois? Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan :)

kanat paistumaan pannulle(siksi aikaa nuudelit likoamaan kuumaan veteen).

Siirrä kanat pois pannulta ja pyöräytä nuudelit öljyssä/voissa, lisää wok vihannekset ja kun siitä haihtuu vettä niin tujaus fondia ja vettä jos tarvii Pieni tira.
Anna hetken aikaa hautua ja lisää kanat ja pyöräyttele kunnes liika neste mennyt pois.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Siirrä kanat pois pannulta ja pyöräytä nuudelit öljyssä/voissa, lisää wok vihannekset ja kun siitä haihtuu vettä niin tujaus fondia ja vettä jos tarvii Pieni tira.
Anna hetken aikaa hautua ja lisää kanat ja pyöräyttele kunnes liika neste mennyt pois.

Laitanko jotain mausteita lisäksi? Kanafondia, currya? Niin ja kannattaako ne nuudelien maustepussit jättää pois? :)

Paista kanat puolikypsiksi, heitä wokkivihannekset sekaan. Laita nuudelit vedellä peitettynä mikroon 4min. Kun lihat ja vihannekset on kypsiä heitä nuudelit sekaan ja mausta kanafondilla. Nuudeleiden maustepussit voi ripotella nuudelin päälle mikroon tai vasta jalkeenpäin maustamaan koko ruokaa.

Alkuperäinen kirjoittaja marraskuu0104:
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:

Laitanko jotain mausteita lisäksi? Kanafondia, currya? Niin ja kannattaako ne nuudelien maustepussit jättää pois? :)

joo ne ei oo mun mielest hyviä..jotain currya,valkosipulia ja mustapippuria vaiks

Yhteistyössä