Mulla on menny maku tähän palstaan.:(

Mä tykkäsin ennen tosi paljon käydä täällä lueskelemassa ja kirjottelemassa. Mutta sitten kun aloin kyädä täällä enemmän, niin huomasin miten ilkeitä monet ihmiset täällä on. Harmittaa.
Ei täällä tarvinnut montaa kertaa käydä että tajuaa kuinka ilkeitä täällä monet on. Tosi on, että kaikki ketjut ei ole täynnä pään aukomista mutta nyt tänne on taas rantautunut joitain elämäänsä kypsyneitä tai kakaroita. Ei niistä kannata välittää ollenkaan. :)
 
kerran vuodessa
[QUOTE="Mamma italiana";23347555]mà olen palstaillut jo vuosia enkà ikinà ole joutunut tai kokenut joutuneeni kiusatuksi. kàytetàànkò sanaa kiusaaminen liian herkàsti, olemmeko liian herkkànahkaisia?[/QUOTE]

Muista vuosi sitten, kun olin sairastanut erään vaikean mielenterveydellisen häiriön. Etsin silloin kohtalotovereita. Joku ihmien käski silloin kaikkia muita olemaan keskustelematta kassani, koska olin siis toipunut, etten vain "siirrä" sairauttani keneenkään. Minusta tuo on jo jonkinasteista syrjintää, muttei lähellekään pahimmasta päästä mitä täällä harjoitetaan. Täällä on mm.haukuttu koulukiusattujen lasten vanhempia jne. Nimitelty erilaisilla alatyylisillä nimillä ihmisiä.
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23347603]yksi: ei màtà mikààn, mulla ei ole paha olo, pàinvastoin (se saattaa ihmisià àrsyttàà, mutta en voi asialle mitààn)
kaksi: en ota palstailua turhan vakavasti, ironia kuuluu mun tyyliin. en nàe painajaisia palstalaisista
kolme: jos joku ei pidà minusta, sità en laske nettikiusaamiseksi
neljà: sanon aika suoraan mielipiteeni, en jaksa runoilla
viisi: jos joku ei pidà minusta, se ei haittaa minua :)

tulikohan tossa kaikki?[/QUOTE]

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Vanha suomalainen sanalasku ja taas näemmä paikkansa pitävä.
 
"Mamma italiana"
Muista vuosi sitten, kun olin sairastanut erään vaikean mielenterveydellisen häiriön. Etsin silloin kohtalotovereita. Joku ihmien käski silloin kaikkia muita olemaan keskustelematta kassani, koska olin siis toipunut, etten vain "siirrä" sairauttani keneenkään. Minusta tuo on jo jonkinasteista syrjintää, muttei lähellekään pahimmasta päästä mitä täällä harjoitetaan. Täällä on mm.haukuttu koulukiusattujen lasten vanhempia jne. Nimitelty erilaisilla alatyylisillä nimillä ihmisiä.
ei kauhean kivalta kieltàmàttà kuulosta. on tààllà tosiaan noitakin. valitettavasti
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";23347629]Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Vanha suomalainen sanalasku ja taas näemmä paikkansa pitävä.[/QUOTE]

niinpà taisi àlàhtàà se joka puhui pahasta olostaan ja sen purkamisesata nettiin. toivottavasti menee ohi. kaikkea hyvàà
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23347652]niinpà taisi àlàhtàà se joka puhui pahasta olostaan ja sen purkamisesata nettiin. toivottavasti menee ohi. kaikkea hyvàà[/QUOTE]

Voi sua reppanaa =)
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23347702]suomessa sanotaan myòs ettà sààli on sairautta. ja tàssà tapauksessa aiheeton sààli vielà. voi voi[/QUOTE]

Mä taisin oikeasti osua johonkin suoneen? :D Noin kovasti täytyy koettaa. Älä nyt ota niin vakavasti..
 
"Mamma italiana"
[QUOTE="vieras";23347721]Mä taisin oikeasti osua johonkin suoneen? :D Noin kovasti täytyy koettaa. Älä nyt ota niin vakavasti..[/QUOTE]

en mà otakaan, àlà huolestu ;)
siinà vaiheessà kun joku palstalainen saa minut hermostumaan (oikeasti), on asiat vakavasti.
jatketaanko vai annetaanko muille tilaa? avaa vaikka ihan uusi ketju mulle, en suutu. en tosin nyt sità erityisemmin kaipaakaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Mamma italiana";23347732]en mà otakaan, àlà huolestu ;)
siinà vaiheessà kun joku palstalainen saa minut hermostumaan (oikeasti), on asiat vakavasti.
jatketaanko vai annetaanko muille tilaa? avaa vaikka ihan uusi ketju mulle, en suutu. en tosin nyt sità erityisemmin kaipaakaan.[/QUOTE]

Sori. Mulla on kyllä muutakin tekemistä kun istua tässä. Mut jatka sä ihmeessä kyllä se sun olosi siittä helpottuu varmasti. Kyllä se aurinko paistaa sinne sunkin risukasaasi sitten joku päivä. Usko pois.
 
oho
[QUOTE="vieras";23347748]Sori. Mulla on kyllä muutakin tekemistä kun istua tässä. Mut jatka sä ihmeessä kyllä se sun olosi siittä helpottuu varmasti. Kyllä se aurinko paistaa sinne sunkin risukasaasi sitten joku päivä. Usko pois.[/QUOTE]

Onpa täällä tänään ahdistunutta väkeä. Vai olenko missannut jotain?
 
mä selitän
Heippa, luulen että täällä olevista suurimmalla osalla on kuukautiset meneillään ja helvetinmoiset kivut alapäässä tulehduksien takia niin siksi pitää kirjoittaa että oma mieli kevenee, sanokaa että minä en ole väärässä jooko? =)
 
NÄIN!
Alkuperäinen kirjoittaja mä selitän;23347787:
Heippa, luulen että täällä olevista suurimmalla osalla on kuukautiset meneillään ja helvetinmoiset kivut alapäässä tulehduksien takia niin siksi pitää kirjoittaa että oma mieli kevenee, sanokaa että minä en ole väärässä jooko? =)
Et varmaankaan oo väärässä!:D Mut on se hyvä kun sitä pahaa oloa pystyy jossain purkaa jos ei kotona oo siihen mahollisuuttaa.:)
 

Yhteistyössä