mulla on maailman paskin ukko.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kumipuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo mun ukko on elännyt siivellä 7 vuotta. Sain 3 viikkoa sitten tietää hänen kymmenistä naisistaan ja seksisuhteesta lapsiemme kummitätiin! :( Nyt sitten puoli vuotta harkintaa...!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja argh:
Joo mun ukko on elännyt siivellä 7 vuotta. Sain 3 viikkoa sitten tietää hänen kymmenistä naisistaan ja seksisuhteesta lapsiemme kummitätiin! :( Nyt sitten puoli vuotta harkintaa...!!!

Kuitenkin harkita meinaat?

en meinaa. Tässä on jo vuosia miettinyt, ilman tietoa pettämisestä, että onko tämä tuon arvoista ja nyt olen varma, että ei ole!!! :( Katkera kyllä nyt olen..!

mulla on maailman paskin ja typerin ja itsekkäin paskiainen mitä maa päällään kantaa ja kestettävä on, ettei sossutädit tälle kultakimpaleelle anna tapaamisoikeutta ja lapsi saa kärsiä, kun on niin pienikin vielä. Tänäänkin huudatti sitä, kun iskällä oli kynä ja lehtiö ja lapsi olisi halunnut piirtää niin iskän paska-aitasuunnitelmien piirto voitti ja sain lasta lohduttaa ja ettiä uutta paperia ja kynää. on niin perkeleen tärkeä omista paskapiirustuksistaan ja minun pitäis niitä vielä kehua. kun ei lasta kiusais niin kaiken muun kestäisin. jälkeenpäin vaan sanoi, että en oo itkettänyt ja ottanut pois..paska ukko. vieraille kyllä lässyttää..

Alkuperäinen kirjoittaja kilpaillaanko?:
mulla on maailman paskin ja typerin ja itsekkäin paskiainen mitä maa päällään kantaa ja kestettävä on, ettei sossutädit tälle kultakimpaleelle anna tapaamisoikeutta ja lapsi saa kärsiä, kun on niin pienikin vielä. Tänäänkin huudatti sitä, kun iskällä oli kynä ja lehtiö ja lapsi olisi halunnut piirtää niin iskän paska-aitasuunnitelmien piirto voitti ja sain lasta lohduttaa ja ettiä uutta paperia ja kynää. on niin perkeleen tärkeä omista paskapiirustuksistaan ja minun pitäis niitä vielä kehua. kun ei lasta kiusais niin kaiken muun kestäisin. jälkeenpäin vaan sanoi, että en oo itkettänyt ja ottanut pois..paska ukko. vieraille kyllä lässyttää..

no minun ei lasta kiusaa, tosin ei tee mitään muutakaan, on tärkeämpää hengailla jonkun alkkis muijan kanssa (jolta sossu juuri vei lapsen ja sen ukko joutu linnaan) kuin oman perheen. Toi mies kuluttaa multa kaikki voimat, silloin kun on kotona niin vain vinkuu ja kitisee että on liian kuuma, missä on suihkusaippua bla blaa..

Varastaa mun pankki kortin heti kun silmä välttää eikä välitä paskaakaan vaikka meillä ei olisi ruokaa kotona. Sitten ihmettelee miten olen näin paskamainen eukko kun vaan huudan ja haukun. Papukaija merkkikö sille pitäisi antaa??

Nyt sitten oli kuukauden hoidossa ja tuli kotiin, ja oli menossa kauppaan aamulla. Eipä ole sen jälkeen näkynyt. Arvaisin että istuu lusmuilemassa sen muijan luona ja angstaamassa että elämä on niin epäreilua vaikka ovat kaikki ongelmansa itse aiheuttaneet.

Vai meitä... Mullaki on paska ukko. Hyvä isä, jaksaa touhuta, ja ihan hyvä mullekin, mutta siivellä eläjä. Ei mikään työ kelpaa, vaan mieluummin asustelee elätettävänä... Minä kyllä paahdan ylitöitä, että on herralle ja jälkeläisilleen herkkuja kaapissa. Ja mulla palaa pinna kun olen väsynyt, ja sillon katotaan kuin halpaa makkaraa. Helppohan sitä olis olla kuin viilipytty kotona rennosti elellen.

Alkuperäinen kirjoittaja Kumipuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kilpaillaanko?:

no minun ei lasta kiusaa, tosin ei tee mitään muutakaan, on tärkeämpää hengailla jonkun alkkis muijan kanssa (jolta sossu juuri vei lapsen ja sen ukko joutu linnaan) kuin oman perheen. Toi mies kuluttaa multa kaikki voimat, silloin kun on kotona niin vain vinkuu ja kitisee että on liian kuuma, missä on suihkusaippua bla blaa..

Varastaa mun pankki kortin heti kun silmä välttää eikä välitä paskaakaan vaikka meillä ei olisi ruokaa kotona. Sitten ihmettelee miten olen näin paskamainen eukko kun vaan huudan ja haukun. Papukaija merkkikö sille pitäisi antaa??

Nyt sitten oli kuukauden hoidossa ja tuli kotiin, ja oli menossa kauppaan aamulla. Eipä ole sen jälkeen näkynyt. Arvaisin että istuu lusmuilemassa sen muijan luona ja angstaamassa että elämä on niin epäreilua vaikka ovat kaikki ongelmansa itse aiheuttaneet.

Miksi hyväksyt tämän? Miehesi kuluttaa sinut loppuun tuolla käytöksellään, ehkä et sitä nyt huomaakaan, mutta miten paljon miehesi toiminta vie sinun energiaasi ja se on poissa sinulta itseltäsi ja lapsiltasi.

en hyväksykkään. Jos ei tänään ilmesty selvinpäin kotiin niin pakkaan sen kamat ja paiskaan pihalle. Mua ei kohdella näin ja sen oon sanonutkin sille. Muuttakoon sen naikkosen luo, tai nukkukoon roskiksessa. Aivan sama mulle kunhan ei enää näytä naamaansa täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Mulla oli, mutta se kuoli :saint:

Kylläpäs tuli kamala olo :ashamed: ei suinkaan minulla huonoin ollut eikä muutenkaan mikään paska, kaiken kaikkiaan ihan hyvä mies se oli, lähti van turhaan, ja turhan aikaisin

Mulla tuli sellainen wtf-ilme naamalle kun luin tuon tekstisi. :hug:

Yhteistyössä