Mulla on maailman paras anoppi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Ihan oikeesti. Tullaan mielettömän hyvin toimeen ja ollaan tosi hyviä kavereita jotka voi puhua mistä vaan. Anoppi on aina ollut reilu, kiltti ja kultainen.

Hän tykkää myös ostaa aina jotain mieluisaa lahjaksi ja kuunteleekin korvat höröllään mun juttuja poimien niistä lahjaideoita. Mä en koskaan muista tuota, eli en todellakaan tarkoituksella vihjaile mistään lahjajutusta. Mutta aina se poimii hyviä vinkkejä ja aina ollaan saatu loistavia lahjoja häneltä.

Tänään oli mies käymässä vanhempiensa luona ja anoppi antoi hänelle mukaan nimpparilahjan mulle. Hän tietää että olen sisustusfriikki ja että tykkään kovasti Pentikistä. Toki meillä myös hyvin näkee että mitkä on mun lempparivärit sisustuksessa, eli ruskea, valkoinen, beessi ja vaaleansininen.

Anoppi oli sitten ostanut 2 Pentikin tikattua tyynynpäälistä, ruskean ja vaaleansinisen ja vielä vaaleansinisen kaitaliinan pöydälle.

On se vaan lottovoitto omata maailman parhaan anopin :)

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
joo joka OSTAA juttuja...

Eikö mun tekstistä sitten huomannut että tuo ostaminen on vaan yksi hyvä asia. Olis mahtava anoppi silti vaikka ei ostaisikaan, mutta kyllä tuo on kiva lisä. Siis silleen kun hän oikeasti haluaa ostaa sellaista mistä tykkään, ei vaan jotain muuten vaan.

Mun entisen miehen äiti sanos et hänestä sit tuu muuten mitään EX anoppia vaan hän on sit aina se anoppi ja näin on ollutkin ja tulee olemaan ja mulle ku toinen äiti. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Se ON lottovoitto!
Mulla on kans loistava anoppi, valitettavasti samassa paketissa tulee myös appi... :kieh:

Mulla on vähän samoin. No on appikin ihan jees, mutta ei meillä kemiat niin yksiin mene kuin anopin kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Mun entisen miehen äiti sanos et hänestä sit tuu muuten mitään EX anoppia vaan hän on sit aina se anoppi ja näin on ollutkin ja tulee olemaan ja mulle ku toinen äiti. =)

Meillä myös on anoppi sanonut että vaikka me miehen kanssa joskus erottaisiin niin kyllä me edelleen pysyttäis ystävinä :) .

Ihanaa, olen onnellinen sun puolesta. Mulla on anoppi joka on haukkunu mun lasta törkeillä nimillä, levittänyt juorua että lapsemme on vammainen kun ei itkenyt pienenä ynnä muuta mukavaa

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihanaa, olen onnellinen sun puolesta. Mulla on anoppi joka on haukkunu mun lasta törkeillä nimillä, levittänyt juorua että lapsemme on vammainen kun ei itkenyt pienenä ynnä muuta mukavaa

Ei oo totta?

Voi ei :o . Todella inhottavaa ja ikävää. Voin vaan kuvitella miten kamalaa tuollainen on.

Juu osaan itsekin olla onnellinen anopistani ja arvostaa sitä että hän on niin mahtava. Entinen appiukkokokelas kun oli sarjassamme anaalista ja samoin entisen anoppikokelaan kanssa ei kyllä pienimmässäkään määrin osuneet kemiat yksiin.

No, meillä ei ole huippu. Meidän lapset on huonoimpia, ja me. Ei ole autettu kuten toisia, vaikka sitä apua lupailtiin silloin kun mieheltä oltiin apua vailla.

Kuulostaapa tutulta. Meidän apu kyllä kelpaa mut sielt ei tuu mitää takas, ikinä

No, meillä ei ole huippu. Meidän lapset on huonoimpia, ja me. Ei ole autettu kuten toisia, vaikka sitä apua lupailtiin silloin kun mieheltä oltiin apua vailla.

Kuulostaapa tutulta. Meidän apu kyllä kelpaa mut sielt ei tuu mitää takas, ikinä

Näinpä. Mutta kun itse en tule rikkaasta suvusta kuten toisten lasten puolisot, tai siis on huonompi tausta, niin ehkä siksi me emme ole mitään? Eikä lapset. Eivät saa aina mitään lahjoja syntymäpäivinäpäivinä tai jouluna, eivätkä käy. Toisten lasten syntymäpäiväiltä eivät koskaan pois, ja kalliit lahjat.
Mutta meitä syyllistetään jos emme käy serkkujen synttäreillä. Koskaan ei meidän lapsia muisteta mitenkän, jos serkut ovat käymässä mummolassa, mutta kun meidän lapset ovat siellä (kerran vuodessa?), haetaan toisetkin, eivät halua meidän lasten kanssa olla keskenään.

Toisille lapsilleen toimivat piikoina ja apumiehinä ja ruoanlaittajina ja lastenhoitajina.

Mutta jos apua ovat vailla itse, niin silloin on miehen vuoro astua kuvaan.

Isoon ääneen puhuvat toisista lapsenlapsista meidän lasten kuullen, kun toiset ovat usein yötä, niin mitä silloin tehdään.

Yhteistyössä