Mulla on maailman paras äiti !

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lunatic

Vieras
Se vaan on, en perustele.
Soitti äsken, ja taas tulin vakuuttuneeksi että näin on.
Me ei olla kyllä ollenkaan samanlaisia, ja hermot kiristyy usein sen seurassa.. MUTTA SE ON PARAS ÄITI MITÄ IHMINEN VOI SAADA.

Teiän äitit on ihan sekundaluokkaa sen rinnalla.

:heart:

Ja kilin kellit *pyyhkäisee liikutuksen kyyneleitä silmistään ja laittaa naamansa näkkärille* Musta on sydäntä helkäyttävää lukea tällaisia kirjoituksia. Likka eilen itkien soitti mulle - asiasta en kerro sen enempää - ja kyllä tuntui samanlainen helkähdys sydämessä. Tuntuu hyvältä olla jollekin maailman paras äiti =)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Ja kilin kellit *pyyhkäisee liikutuksen kyyneleitä silmistään ja laittaa naamansa näkkärille* Musta on sydäntä helkäyttävää lukea tällaisia kirjoituksia. Likka eilen itkien soitti mulle - asiasta en kerro sen enempää - ja kyllä tuntui samanlainen helkähdys sydämessä. Tuntuu hyvältä olla jollekin maailman paras äiti =)

:'( :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja maatuska mahallaan:
kyllä se maailman paras äiti on mulla :heart:

e106.gif
Ime mynaa!

Mulla myös :heart:
Eilen tunsin itseni taas pieneksi lapseksi kun makasin neljän peiton alla 39 asteen kuumeessa äitini tullessa käymään. Ja siihen sängylle kun hän tuli istumaan ja silittämään hiuksia, niin meinas itku päästä. Ja suklaajäätelöäkin toi tullessaan :heart: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Eilen tunsin itseni taas pieneksi lapseksi kun makasin neljän peiton alla 39 asteen kuumeessa äitini tullessa käymään. Ja siihen sängylle kun hän tuli istumaan ja silittämään hiuksia, niin meinas itku päästä. Ja suklaajäätelöäkin toi tullessaan :heart: :heart:

Ei se äitiys koskaan lopu.
Mutta sun äiskä on vasta kakkossijalla. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:

Ei se äitiys koskaan lopu.

Ei lopu, ei. Onneks :)

Yhteistyössä