Ettäs tiedätte :D.
"jep" 01.02.2012 #3 sitten meillä taitaa olla yhteinen kummityttö sillä minun kummityttöni on maailman ihanin <3
Rieputarallaa 01.02.2012 #4 Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa: Näytä alkuperäinen viesti Osaako se sanoa Pekka, nro 2? Click to expand... En oo tullut kysyneeksi
Alkuperäinen kirjoittaja ai jaa: Näytä alkuperäinen viesti Osaako se sanoa Pekka, nro 2? Click to expand... En oo tullut kysyneeksi
Rieputarallaa 01.02.2012 #5 [QUOTE="jep";25575747]sitten meillä taitaa olla yhteinen kummityttö sillä minun kummityttöni on maailman ihanin <3[/QUOTE] Voihan se olla, on tällä neidillä toinenkin kummitätsy .
[QUOTE="jep";25575747]sitten meillä taitaa olla yhteinen kummityttö sillä minun kummityttöni on maailman ihanin <3[/QUOTE] Voihan se olla, on tällä neidillä toinenkin kummitätsy .
KiviäkinKiinnostaa 01.02.2012 #7 Mun kummityttö onkin ihan täysi riiviö, hänen vanhempiensa mukaan. =) Tulee hyvin toimeen mun keskimmäisen riiviön kanssa. Kiipeilevät molemmat pitkin seiniä kun riehaantuvat herkästi.:heart: Reactions: Rieputarallaa
Mun kummityttö onkin ihan täysi riiviö, hänen vanhempiensa mukaan. =) Tulee hyvin toimeen mun keskimmäisen riiviön kanssa. Kiipeilevät molemmat pitkin seiniä kun riehaantuvat herkästi.:heart: