Mulla on kyllä tosi oudot lapset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Mie ehdotin, että nyt kun kotona on vaan 5 lasta, ja kuopus ei välitä "pikaruuasta", niin vois vaikka iltaruuaksi kysyä, jos iskä ois ollut innokas tuomaan hamppariateriat tuolta pikaruokapaikasta.

Esikoinen, poika 15v, ekana: "No joo... käyhän sekin, mutta ois tuolla sitä lohta, oon sitä odottanut koko ajan, sitä ja uusii pottui... ja voita :p " *pyyhkii kuolavanaa leuastaan*
Tyttö 8v: "Entäs se makaronilaatikko, sitä jäi vielä. Voisko syyä sitä?"
Tyttö 5v: "Joo, makaroonii, makaroonii...!"
Tyttö 3v: "Ruokaa! Mä otan makaroonii, salaattii, ketsuppii!"
Mie: "Juu, säästöä se on pienikin säästö... ei tarvii Veivinkään syyä purkkiruokaa..." :whistle: :snotty:

*lähtee kohta kauhanvarteen valmistamaan eilistä makaronijämälaatikkoa, uusia perunoita ja lohta vaan haaveillen hampurilaisateriasta* :kieh:

Meilläkään lapset ei kovin innokkaita hamppariaterioille jos ehdottaa niin itse ehdottavat että tehdään ennemmin itse.....sit mennään lidliin ja ostetaan hamppari sämpylöitä, valmiita pihvejä (toisinaan paistetaan itse), salaattia, tikku ranskalaisia.....ja niitä saa sit enemmän kuin yhden syödä kuka vaan jaksaa :D

:D ..voi kunpa meilläkin ois nuin.... :ashamed: Lupasin tänään osalle ne hampurilaisateriat,kun 2 muksuista on reissussa tämän päivän...eikä kukaan ehdottanu,että voitasko syödä vaikka tuota päivällistä kanakeittoa tai eilistä jauhelihakastiketta vielä... :whistle: ;)

Yhteistyössä