Esikoinen tuli hätäsektiolla, kun ei mahtunut alakautta. Kuopuksesta mun paikat kuvattiin ja sanottiin, et sieltä ei kyl synnytä. Tää setä oli sitä mieltä, et kyl silti KOITETAAN ALAKAUTTA. Änkkäs ja vänkkäs asian puolesta, mutta nuorempi lekuri pisti pahasti vastaan ja kysyi ihan suoraan, et eikö setä nyt älyä, ettei sieltä synnytä
(mä olin vieressä kun ne tappeli asiasta!).
Nyt kävin eilen kolmosesta siel polilla, ja tää samainen setä (se on vielä synnytysten joku erikoislääkäri
) ehdotti, et jos koitettaiski alakautta
Mä sanoin sit ihan jo, et ei kuule käy. Mut miten se voi edes ehdottaa? Eikö se nyt ole ihan yleinen käytäntö, että jos lantio on ahdas ja kaksi aiempaa lasta sektiolla tästä syystä, niin se kolmaskin tulee sektiolla?? 
Ja muutenkin... Kun eihän toi kohtu välttisti kestä niitä synnytyssuppareita, kun sitä on kahesti viilletty auki.
Se on kumma sälli - selkeesti sitä mieltä, et mukulat tulee pimpistä, tai sit ovat tulemati :xmas:
Nyt kävin eilen kolmosesta siel polilla, ja tää samainen setä (se on vielä synnytysten joku erikoislääkäri
Ja muutenkin... Kun eihän toi kohtu välttisti kestä niitä synnytyssuppareita, kun sitä on kahesti viilletty auki.
Se on kumma sälli - selkeesti sitä mieltä, et mukulat tulee pimpistä, tai sit ovat tulemati :xmas: