Mulla on kauhea ikävä yhtä ihmistä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
...mutta en uskalla otta yhteyttä koska en tiedä mitä hänen elämään nyt kuuluu, ehkä hän ei muista mua olleenkaan. haluaisin va hänen syliin ja ettei tarvis puhua va kaikki järjestyis itsekseenn..

kolme vuotta ku ei oo nähty...Ennen sitä nähtiin ehkä 5-7 kerta ja muutaman kuukauden ajan "työasioissa", olisin silloin halunnu että meidän suhdemenis vähän pidemmälle mutta meillä on ikäraja ja se mies on ujo ja jotenkin en va jaksanu silloin olal se joka aina teke aloitteen...nyt mulla on perhe,mies ja toista lastaodottelen, muttajostain syystä ajattelen häntä aina välillä...

Ihmisen mieli on tuollainen, että lähtee harhateille heti, ellei sitä lukitse ja mieti aivan muita juttuja. Vanhojen haikailu ei auta eikä edistä mitään, paitsi omaa avioeroa.

Sama täällä! Ja kyseessä vielä mun opettaja. Viimeksi ku nähtiin ennen ku alko loma oltiin luokkabileissä. Tunteet toisia kohtaan samanlaiset,mut mulla mies ja kaks lasta, ope sinkku. Tekis niin mieli ottaa yhteyttä, mut en voi!

Hormoonit. Tuommoisia kausia tulee ja menee... jotakin miettii kaiholla jne. Sitten kun on vuosi tai pari kulunut eteenpäin, ihan naurattaa kun miettii omia haikailujaan.
Haaveilla saa... mutta jos siitä rupee itse kärsimään (tuntemaan kovaa ikävää jne.) niin kannattaa yrittää unohtaa ja keskittyä ihan johonkin muuhun.

Yhteistyössä