mulla on kamala ikävä mun miestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
se on aina maanantaista perjantaihin pois kotoa töissä ja meille odotellaan kohta vauvaa tulevaksi. mun äitiysloma alkoi just ja nyt kun jäin pois töistäkin, niin olen ihan masentunut kun on vaan aikaa. kaikki kaverit on päivät töissä jne eikä mulla ole mitään tekemistä kuin ikävöidä miestä =(
nää illat on pahimpia.

:hug: tuttu tunne, sillon kun tapasin mieheni hän oli 200km päässä meistä töissä ja oli ma-to (yleensä) sielä ja joskus perjantaihin. kyllä puhelinlaskut oli isot kummassakin päässä ja ikävä kova

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
tiedän tunteen :hug:
onko mies jonkun tietyn ajan pois tyyliin marraskuuhun asti vai ihan kokonaan?
koita jaksella!!

näillä näkymin työ on hamaan ikuisuuteen asti tätä. onhan noita lomia ja muita ja mies yrittää ajella aina mahisten mukaan kotiin, mutta .. silti. tuntuu et kaikil muilla on miehet aina mukana iltasin joka paikassa.. tarkotan, että kaupassa ja leikkareilla on isejä ja pihahommissa jne jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
se on aina maanantaista perjantaihin pois kotoa töissä ja meille odotellaan kohta vauvaa tulevaksi. mun äitiysloma alkoi just ja nyt kun jäin pois töistäkin, niin olen ihan masentunut kun on vaan aikaa. kaikki kaverit on päivät töissä jne eikä mulla ole mitään tekemistä kuin ikävöidä miestä =(
nää illat on pahimpia.

alkuun se onkin kamalaa ja tuntuu et on vaan aikaa. Mut mä olen jo pikkuhiljaa oppinu nauttimaan tästä yksinolosta ja omista rutiineista. Välillä kyllä tuntuu että pää räjähtää kun kaikki asiat menee yhtä aikaa persiilleen.

Mua auttaa rutiinit ehkä eniten. Mies siis kotona noin 1yö/viikko, 1viikko vapaata sillon tällön.

Yhteistyössä