mulla on joskus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei aina ota selvää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei aina ota selvää

Vieras
Sellaisia rintapistoksia kipuja... Oon käynyt lääkärissä niiden takia ja otettu ekg ja verikokeita kaikki normaalia. Harvoin näitä siis tulee ja useimmiten oon huomannu että sillon kärsin samalla niska,hartia ja rintakehä jumeista. Silti ne on tosi pelottavia. Enkö mä nyt sitte voi käyttää e-pillereitä kun pakkausselosteesa lukee ettei pidä käyttää jos on ollu rinta kipuja tms? Ikää on 25v, en polta enkä oo ylipainoinen.

[QUOTE="jepp";28217851]Liittyykö ne hengittämiseen? Jos tulevat sisäänhengittäessä, ovat normaaleja, vaikka sattuvatkin kovaa.[/QUOTE]

yleensä liittyvät hengittämiseen ja asennon vaihdoskin yleensä lopettaa ne eli ovat vissiin jotain jumeja... mutta eilen oli joku ihmeelinen vihlointa kesti vaan 5-10sek joka ei kyllä liittynyt hengittämiseen....

Ne tissin alapuolella olevat, sisäänhengittäessä kovasti sattuvat on kuulemma sitä, että keuhko jotenki menee kylkiluun tmv väliin, en sitte tiiä miten totta tuo on mutta näin on mulle joskus sanottu :) joku jumisjuttu tmv se on ja omien tuntemusten mukaan liittyy hyvinkin johonkin vastaavaan..

tuosta solisluun alapuolelta en sitten osaa sanoa, voisko sekin olla vaan joku lihaskramppi / jotain on hetkellisesti "siirtynyt" väärään paikkaan tmv..?

Yhteistyössä