Mulla on joku ikäkriisi. Ihan selvästi.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Kyllä tää nyt sitä on. Mulla on vanha olo. Ikäloppu. JA MÄ OLEN 22v - että on tässä luultavasti eloa edessä vielä (vaikka mistäs sen tietää). Koulusta se kai johtuu. Kun ne muut on niin nuoria, suurin osa. Koulu tekee mulle ikäkriisin. Helvetti.

Sitten kun ne toiset tuntuu niin mukuloilta. Vaikka jukolauta, kun mä olin 17-18v niin kyllä mä kaveerasin 22-vuotiaiden kanssa, eikä siinä ollut mitään erikoista. Nyt kun noi koittaa tehdä tuttavuutta, niin mulla on semmonen "helvetin kakarat" -olo vaan. Mulla on komplekseja. Ikäkriisi. Tai jotain. Ja se ahdistaa mua.

Alkuperäinen kirjoittaja mupeli:
Aaah, mulle myös hetkittäin niin tuttua. Mutta suurimmanosan ajasta musta tuntuu että mua katotaan koulussa kieroon kun oon niin teini :D :whistle:

No musta tuntuu toltakin kyllä. En mä oikein tiedä enää, että miltä musta tuntuu :D Olen persjalkainen tappi ja näytän kakaralta, ja olen silti vanha - on mullakin osa esitettävänä :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Mulla on sama, olen tullut siihen päätökseen. Täytän kesällä 25v. ja mä OIKEASTI luulen olevani vielä jotain 22v...

Musta tuntuu että olen ainakin 45v. Tuntuu että noi 18-vuotiaatkin on niin, tiedättekö... Ja oikeasti, kun mä olin 18v, niin ihan ongelmitta kaveerasin 22v-> kanssa. Mutta nyt kun on itse 22, niin on muka jo ihan eläköitynyt. Ei perse.

Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Aaah, mulle myös hetkittäin niin tuttua. Mutta suurimmanosan ajasta musta tuntuu että mua katotaan koulussa kieroon kun oon niin teini :D :whistle:

No musta tuntuu toltakin kyllä. En mä oikein tiedä enää, että miltä musta tuntuu :D Olen persjalkainen tappi ja näytän kakaralta, ja olen silti vanha - on mullakin osa esitettävänä :kieh:

Liian tutulta kuulostaa. Vanha kääkkä mutta silti niin teini vielä. Mä luulen olevani joku 19v edelleen. Mutta eikai siinä, osaansa on tyydyttävä
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
minulla ei ollut edes 30 kriiisiä. Ikä on vain luku. Ja kyllä 30-vuotiaaltakin esim. voidaan kysyä paperit. ;)

No mä olen varma, että toi koulu kriiseilyttää mua. Ja papereiden kysyminenkin kriiseilyttää, siitä mulle tulee semmonen teiniolo. Ja koulussa mulla on eläkeläisolo. Kattokaa kun en minä tiedä mikä minä olen :D

Liian tutulta kuulostaa. Vanha kääkkä mutta silti niin teini vielä. Mä luulen olevani joku 19v edelleen. Mutta eikai siinä, osaansa on tyydyttävä

:laugh: Onneksi mä en ole yksin :saint:

Mulla on vähintään parin vuoden välein pieni tai iso ikäkriisi, alkaen 23:sta. Viimeiset 3 vuotta on tuntunut että olen yliopiston viimeisenä valmistuva kääkkä. Joo, kuolemakin lähenee vuosi vuodelta :xmas:

:laugh: Onneksi mä en ole yksin :saint:

Sulle on yyyyytä
:saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Mulla on vähintään parin vuoden välein pieni tai iso ikäkriisi, alkaen 23:sta. Viimeiset 3 vuotta on tuntunut että olen yliopiston viimeisenä valmistuva kääkkä. Joo, kuolemakin lähenee vuosi vuodelta :xmas:

:D :D :D Musta on niin kivaa, että muillakin on näitä :saint:

minulla ei ollut edes 30 kriiisiä. Ikä on vain luku. Ja kyllä 30-vuotiaaltakin esim. voidaan kysyä paperit. ;)

No mä olen varma, että toi koulu kriiseilyttää mua. Ja papereiden kysyminenkin kriiseilyttää, siitä mulle tulee semmonen teiniolo. Ja koulussa mulla on eläkeläisolo. Kattokaa kun en minä tiedä mikä minä olen :D

Minulta on aina kysytty paperit. Tosin nykyään hieman harvemmin :D . minusta on aina ollut mukavaa kun on luultu ikäistään nuoremmaksi, vaikka usein on ollut se porukan vanhin. Linja-autolla en ole tosin kehdannut matkustaa enää muka 16-vuotiaana, täytettyäni 28 vuotta.

elekee vielä ikäkriisiä kehitellä...meillä maatuskat meikä mukaanlukien haastelee tyyliin:"Mitä tehtiin toistakymmentä vuotta sitten jne..." ja yritetään olla kehittelemättä ikäkriisiä...huonolla menestyksellä..... :whistle: :whistle:

Minulta on aina kysytty paperit. Tosin nykyään hieman harvemmin :D . minusta on aina ollut mukavaa kun luultu ikäistään nuoremmaksi, vaikka usein on ollut se porukan vanhin. Linja-autolla en ole tosin kehdannut matkustaa enää muka 16-vuotiaana, täytettyäni 28 vuotta.

Munkin mielestä se on joskus kivaa. Tai SE on kivaa, kun sitten näyttää ne paperit ja kassan naama venähtää. Se on hauskaa. Mä en matkusta bussilla oikein koskaan, etten hyödy noista alennuksista :/

Kyllä tää nyt sitä on. Mulla on vanha olo. Ikäloppu. JA MÄ OLEN 22v - että on tässä luultavasti eloa edessä vielä (vaikka mistäs sen tietää). Koulusta se kai johtuu. Kun ne muut on niin nuoria, suurin osa. Koulu tekee mulle ikäkriisin. Helvetti.

Sitten kun ne toiset tuntuu niin mukuloilta. Vaikka jukolauta, kun mä olin 17-18v niin kyllä mä kaveerasin 22-vuotiaiden kanssa, eikä siinä ollut mitään erikoista. Nyt kun noi koittaa tehdä tuttavuutta, niin mulla on semmonen "helvetin kakarat" -olo vaan. Mulla on komplekseja. Ikäkriisi. Tai jotain. Ja se ahdistaa mua.

Vai voisko johtua sinun pitkälle kohdistuneista tulevaisuuden suunnitelmista, Ois vähän niinku kriisi sen takia, että tuossa vaiheessa on jo kaikki selvää, mutta vielä kuitenki epävarmaa???