Mulla on IHANA mies <3

Arwen Undomiel

Aktiivinen jäsen
20.06.2007
7 059
0
36
Helsinki
Mä olen hirveä shoppaus-pakkomielteinen ja rakastan laadukkaita lastenvaatteita ja tänään on Me and Mamassa Helsingissä ystävä-myynti enkä päässyt sinne kun tytöt just nukkuu tähän aikaan, niin eiköhän mun ihana mies mennyt sinne työkaverinsa kanssa ja haki meille lastenvaatteita lähes 400e arvosta 90eurolla!

Kyllä mulla vaan on ihana mies :heart:

[QUOTE="vieras";22195371]Onneks en ole.[/QUOTE]

mikä ihmeen orja? ihan itse halusi mennä sinne ja itse valitsi rakkaille tytärilleen vaatteita :)
Kivahan se on miehenkin mielestä että saa vaatteet hyvään hintaan ja voi sitten laittaa muuhun ne säästetyt rahat :)

Kieltämättä melko ihanaa. Oma mieheni on kyllä kanssa ihan ihana, mutta en sitä kyllä ikinä päästäisi vaatteita ostamaan niin lapselle kuin itsellenikään.... Kauppa olisi varmasti vaihtunut matkan varrella Biltemaksi tms. ja kotiin tuomisena olisi ollut lähinnä mustia/valkoisia t-paitoja eri koossa.

Kieltämättä melko ihanaa. Oma mieheni on kyllä kanssa ihan ihana, mutta en sitä kyllä ikinä päästäisi vaatteita ostamaan niin lapselle kuin itsellenikään.... Kauppa olisi varmasti vaihtunut matkan varrella Biltemaksi tms. ja kotiin tuomisena olisi ollut lähinnä mustia/valkoisia t-paitoja eri koossa.

:D :D :D
Mies itsekin sanoi että oli ihan yllättynyt miten kivoja vaatteita löysi eikä suostunut kertomaan puhelimessa vaan halusi illalla näyttää itse :)
Mun mies siis ei todellakaan ole mikään shoppailija! Mä yleensä ostan sillekin vaatteet kun bongailen ale-myynneistä sopivia ja hän on ollut tyytis kun ei tarvii ite kaupoissa haahuilla ja tulee kivoja vaatteita :D

Ihanaa kun isit osallistuu :heart:

Meilläkin mies ostelee tytölle vaatteita, kenkiä ym. tarvittavaa.
Tossa yks päivä se lähti tytön kanssa leikkipuistoon ja sieltä tullessaan ihmettelin kun tyttö näyttää erilaiselta kun lähtiessään. No isi oli käyttänyt tytön parturissa siinä samalla =)

[QUOTE="vieras";22195547]Ihanaa kun isit osallistuu :heart:

Meilläkin mies ostelee tytölle vaatteita, kenkiä ym. tarvittavaa.
Tossa yks päivä se lähti tytön kanssa leikkipuistoon ja sieltä tullessaan ihmettelin kun tyttö näyttää erilaiselta kun lähtiessään. No isi oli käyttänyt tytön parturissa siinä samalla =)[/QUOTE]

Ihana! <3
Meillä kyllä mies osallistuu paljon lasten ja kodinhoitoon mutta sitten tällasia vähän erilaisempia juttuja osaa arvostaa ihan eri tavalla kun tulevat ihan puskista :)

Mä peesaan tätä. Minun mieheni on myös ajattelevainen ja ihana, mutta meille olisi tullut Lidlin lastenvaatteet kotiin :D Ja kaikissa koissa tietenkin. :)

[QUOTE="vieras";22195625]Meille on tullut ihan hyviä sukkia ja tosihyvä coolmax-alusasu lapselle nimenomaan Lidlistä. Toisaalta sitten taas on tullut Lipfishiä, ej sikek lejtä ja metsolaa tuliaisina työreissuilta.[/QUOTE]

Puolet Lidlin lastenvaatteista on asiallisia, joita voi käyttää. Puolet on vain halpoja :D Mies hakee yleensä niitä halpoja.. joskus tulee poikkeusellisen ihaniakin.

Yhteistyössä