Mulla on ihana mies <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nakkisormisyndrooma:
Hih, mun mies kyllä kuulis kunniansa, jos tois jonku hiton Burberryn :x :x :x

Varmaan sanoisit suoraan.. Miehes olis ollu viikon pois kotoa ja tois sulle vaivalla osstetun tuliaisen ja se ei olis sun makuun niin sanoisit sille että hyi, en pidä, ei ole mun makuun.. joopa joo :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Varmaan sanoisit suoraan.. Miehes olis ollu viikon pois kotoa ja tois sulle vaivalla osstetun tuliaisen ja se ei olis sun makuun niin sanoisit sille että hyi, en pidä, ei ole mun makuun.. joopa joo :D

Emmä ainakaan varmaan (kovin pahasti) sanoisi, mutta kyllä mä olisin ihan vilpittömän hämmästynyt, että eikö se mua yhtään paremmin tunne.

Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Emmä ainakaan varmaan (kovin pahasti) sanoisi, mutta kyllä mä olisin ihan vilpittömän hämmästynyt, että eikö se mua yhtään paremmin tunne.

Niinpä ja siks mun mies tietääkin mitä se mulle tuo.. Mut jos se tois jotain mistä en tykkää niin en mä sanois että en pidä/käytä ei ole mun makuun..

Yhteistyössä