Mulla on ihan tylsää :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu on. vaikka nuo tiski ja pyykkivuoret meinaa kaatua niskaan et kyllä täällä tekemistä ois kun viittis vaan. Vähän tekosyytä istua kun silmä on aika kipeänä eilisestä roskanpoistosta.

[QUOTE="vieras";22947478]Juu on. vaikka nuo tiski ja pyykkivuoret meinaa kaatua niskaan et kyllä täällä tekemistä ois kun viittis vaan. Vähän tekosyytä istua kun silmä on aika kipeänä eilisestä roskanpoistosta.[/QUOTE]

Mulla on kans pyykkiä enemmän ku sais mut kone päällä ni ei oikeen nyt just pysty tekee mitää :O
Tiskit onneks sain pois kerralla :D
Roskan poistaminen on kamalaa! Mulla oli joskus hius silmän "takana" ja voin kertoo että sen poistaminen SATTU! :O

Mulla on kans pyykkiä enemmän ku sais mut kone päällä ni ei oikeen nyt just pysty tekee mitää :O
Tiskit onneks sain pois kerralla :D
Roskan poistaminen on kamalaa! Mulla oli joskus hius silmän "takana" ja voin kertoo että sen poistaminen SATTU! :O

Pyykkikone pysähty just. Et kohta pakko mennä laittaan ne. Tiskikone pysähty kans. Varmaan tuossa pari koneellista + käsitiskiä. Lattiaa ei paljon näy kun roinaa täynnä. Toissapäivä oltiin menossa ja eilinen meni tän silmän kans tapellessa.
Että huoh.

No sulla ei oo ku tunti luppoaikaa.. mulla on tässä semmonen reilut 2 tuntia ennenku pääsee töistä kotiin.. ja kaikki tän päivän hommat jo tehty.. tulee aika tylsäks, kun pitää netissä istua.. ja tietoliikenne rajattu englannista niin ei pääse ees facebookiin tms. sivuille.. pääsee vaan kotimaisille.. :(

No sulla ei oo ku tunti luppoaikaa.. mulla on tässä semmonen reilut 2 tuntia ennenku pääsee töistä kotiin.. ja kaikki tän päivän hommat jo tehty.. tulee aika tylsäks, kun pitää netissä istua.. ja tietoliikenne rajattu englannista niin ei pääse ees facebookiin tms. sivuille.. pääsee vaan kotimaisille.. :(

Höh, no mut ei se kaks tuntiakaa niiiin kauaa oo ja kyl tääl vaa aika kuluu... kai :D

Tiättekö mitä mä tein tänään :D
Aloin keittämään aamu kahvia ja vettä jäi täytön jälkeen vielä pannuun ja oli tarkotus viemäriin käydä kaatamassa. Kuinkas ajattelinkin sokeri kulhoa ja kaadoin ne hiton vedet sinne kuppiin :laugh: :laugh: Voin kertoo et täällä oli porukalla hauskaa mun kustannuksellani, myös mulla :D

Mullakin tylsää, olen yleensä hyvin energinen ja liikkuva ihminen, nyt keuhkokuume pisti pakkolepoon ja otettava rauhallisesti.
Boooooriiiing |O

Tervetuloo kerhoon.. Siis tylsyys kerhoon..
Musta tuntuu et mulle on tulossa tässä kuussa enemmän laskuja ku olis rahaa :ashamed: Ei tu mitää :(
Keuhkokuume on kamala tauti koitahan parantua! :hug:

Yhteistyössä