Mulla on ihan törkeen tylsää :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Päivän paras ehdotus! Mä en voi käsittää miten se periksianto voi olla noin vaikeeta. Ei ole mitenkään pahalla päällä, vaan höpisee ja touhuaa omiaan. Juoksentelee ja kaatuilee ku kännikala. :D Jos on jo nyt noin periksiantamaton, tuun olemaan vielä kusessa ja pahasti! :whistle:

Mun esikoinen oli vähän tuollainen mut kun ikää alko tulla niin se rauhottu ku seinään....eikä ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. Jos teille käy samoin??

Nyt on muutenki joku ihme vaihe menossa. Tuskin 1-vuotiaalla vielä mitään uhmaa on. Vai onko? Tekee kaiken mahdollisen mitä ei sais ja kieltäessa vaan nauraa, heristää sormea ja sanoo ai ai ai! :D Yritä siinä sitten olla muka vihainen. Sadat raivarit päivässä kaikesta mikä ei mene oman tahdon mukaan.

En tiedä onko se ihan uhmaa mutta jotain sinne päin kuitenkin....irtautumista kuitenkin.

Mutta eihän tuo paha vaihtoehto ole lainkaan? Jaksaa sitten touhuta kaikenlaista aivan uudella energialla! :D

Ei olekkaan :) mies tulee tuossa neljän jälkeen kun hakee pienemmälle pojalle tuommoisen jatkettavan sängyn vai mikä se on? isompi saa mun tytön vanhan parvisängyn tuolta vintiltä ... mä vaan en haluua yksin alkaa raahaamaan sitä alas :/

Ei olekkaan :) mies tulee tuossa neljän jälkeen kun hakee pienemmälle pojalle tuommoisen jatkettavan sängyn vai mikä se on? isompi saa mun tytön vanhan parvisängyn tuolta vintiltä ... mä vaan en haluua yksin alkaa raahaamaan sitä alas :/

Juu, en suosittele. Odota kiltisti vain täällä palstalla puutteisten ja kaksimielisten seurassa! :D

Yhteistyössä