Mulla on ihan kamala olo-mun sisälläni on kuollut sikiö!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja itkuinen...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

itkuinen...

Vieras
Eilen siis kävin sairaalassa ottamassa esilääkkeen ja huomenna meen osastolle ottamaan(laittamaan)ne kolme pilleriä....:'( Olo on niin fyysisesti kuin psyykkisestikin tällä hetkellä ihan matalalla....Tää ratkaisu ei ollut helppo ja yksinkertainen,mutta tällä hetkellä se ainoa oikea ratkaisu...Odotan huomista sekavaisin ja pelonsekaisin tuntein-tiedän että kivut tulee huomenna olemaan kamalat! :(

Ei ole mitään "vauvaparkaa" enää tässä vaiheessa. Olen pahoillani puolestasi. Olen ollut "kuollut vauva mahassa" kolme kertaa. Jokaisella kerralla "vauvan alku" on ollut eri ikäinen, mutta aina tämä "tyhjennysvaihe" on ollut vaikea, sillä se on niin raakaa.

Mikään ei auta, joten elä elämäsi minuutti minuutilta, tunti tunnilta.Ole armollinen itsellei ja ota vastaan lääkitys jonka saat. Itse kieltäydyin lääkkeistä kerta toisensa jäkeen, eikä se ollut fiksua näin jälkikäteen ajatellen.

Pahoittelen mahdollisia kirjoitusvirheitä, mutta en näe enää kunnolla tämän viimeisen raskauden jälkeen... :-/// Siristellen ja pinnistellen saan ehkä jotain selkoa teksistä...

Joko hormonitoiminta ei ole palautunut jostain "muusta syystä" tai sitten "kasvain" reagoi - eli tilanne ei palaudu normaaliksi?! Täytyy varmaan käydä kontrollissa??

Ajattelinkin että otan tarvittavat ja annettavat kipulääkkeet...En tiedä onko kivut samanlaiset kuin keskenmenossa(yhden kerran sen kokenut)niin jos on samanlaiset,niin tarvitsen todellakin lieventävää lääkettä...Ja itsekin ajattelin ja ajttelen että "voi,pientäni"-mutta tämä on valitettavasti nyt tällä hetkellä ainoa järkevä ratkaisu...Olemme mieheni kanssa tottakai miettiny sitä että jos kuitenkin oltaisiin pidetty tämäkin lapsi?!Mutta ei enempää..tämä on vaikea ja surullinen päätös ollut meillekin.Siksipä se niin surullista onkin.

Puhu,se helpottaa,sure. Et ole kenellekään tilivelvollinen,oma on elämäsi,muut eivät sitä ole päivääkään eläneet,joten heidän kommentinsa voit jättää omaan arvoonsa.
Voimia huomiselle.

Ap ei mielestäni pyytänyt terapiaa, vaan hänelle sitä ketjussa ehdotettiin. Mikä on "valtiokustanteinen" terapia? Veroja olen maksanut liki 25v, enkä moisesta ole kuullutkaan. Turhempaankin verorahoja minun mielestäni käytetään näin veronmaksajan näkökulmasta, mutta sepä on toinen juttu joten antaapa olla.

[QUOTE="vieras";26327029]Katylina, jos et tiedä ap:n tilannetta tarkemmin, niin mene takas peilin eteen sädekehääsi kiillottamaan!![/QUOTE]

Kauniisti kiiltelee kieltämättä, kiitos tämän palstan.

Yhteistyössä