Mulla on ihan hirvee muuttostressi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wc Ankka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wc Ankka

Aktiivinen jäsen
23.01.2006
6 238
0
36
Täällä olisi niin paljon hommaa, pakattavaa ym, miten tästä parissa viikossa selviää yksin :o Mitään ei ole oikeastaan vielä edes alullaan, halusin sairastaa rauhassa mutta nyt kun oon kotona vielä tän päivän ja olokin jo aika ok niin iski yhtäkkiä paniikki päälle että tää homma pitää aloittaa NYT |O

Kuka haluaa tulla auttamaan :D

Mullakin muutto ihan pian ajankohtainen, ja olen ihan innoissani! Ihanaa käydä läpi kaikki tavarat, heittää pois tarpeettomat tai laittaa kierrätykseen. Kirpparipöytää olen pitänyt jo kolme viikkoa ja myynyt kaikkea mahdollista ja mahdotonta yli 600 ?.n arvosta. Ja vielä kivempaa on, kun eka kerran elämässäni saan muuttaa ihan uuteen, juuri valmistuneeseen rivitalokotiin.
Tsemppiä vaan sinunkin muuttoosi WcAnkka!

Aloita siitä mitä ET tartte. Turhat kierrätykseen, roskiin, paperikeräykseen jne. Lahjoita vaikka pois, jos jotain on. Pakkaa astioista ne, joita et tartte, jätä vain parit perusjutut. Pakkaa astiat lakanoiden ja pyyhkeiden sisään, tulevat nekin samalla pakatuiksi.

Pakkaa kirjat, älä tee liian painavia laatikoita. Talvivaatteet voit jo pakata heti samoin tein.

No, huonekalut tullaan sentään kantamaan pois, ne on myyty. Mutta mun pitäisi saada ylimääräiset pakattua niin että saan matkahuollon kautta Helsinkiin ja sieltä sitten Espanjaan, hakea iso matkalaukku mihin saan pakattua ne mitä otan mukaan ite eli lennolle...ja tosiaan, ylimääräiset vaatteet lähtee lahjoituksena. Mutta hemmetin vaikeaa kun on kuitenkin rajallista tuo mitä voi viedä ja mitä ei :/ Joudunko mä esim jättämään kaikki Harry Potterit pois kyydistä*maailmanloppu*

Eikä toimi pää sitten ollenkaan :/

Yhteistyössä