Mulla on ihan hirveän paha mieli. Olin täältä yhden palstalaisen miehen kanssa..

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";26288888]Häpeän niin.[/QUOTE]

Oletko sama, joka kävi Mummeliisan suurperhe-ketjussa avautumassa asiasta. Jos olet, niin olet tosi nolo :(
Mutta kerro toki lisää :)

"aloittaja"
[QUOTE="AMa";26288915]Mulle ei oo ikinä tullut mieleen kysellä "hoidoilta", että palstaileekos sun vaimos kaksplussalla :D[/QUOTE]
Ei mullakaan, mutta se ukko kertoi vaimonsa palstailevan.

"vieras"
[QUOTE="aloittaja";26289031]Ei mullakaan, mutta se ukko kertoi vaimonsa palstailevan.[/QUOTE]

siinä työntöjen välissäkö näki aiheelliseksi valistaa sua tästä asiasta?

"uuh, ritva, aah, sä oot niin ihana... mun vaimo muuten palstailee... ooooh... kaksplussalla nimimerkillä... uhhh... mömmöliisa... aaaaaaahhhhh!!!!!!

• Tykkää
Reactions: Micosa
[QUOTE="vieras";26289041]Sinä saat pitää karvakätes ihan itse! Hyi!!![/QUOTE]

Tietäisitpä vaan, miten paljon karvakäsille on ottajia :D

'Ne vie meidän naiset'- sanonta ei ole ihan tuulesta temmattu, kun vähänkin katselee ympärilleen yöelämässä...outoa, mutta totta. Kännistä eukkoa pörrää ympärillä koko ajan, ikähaarukassa 18-55 tms. Oli vaimo vieressä tai ei. Mua ei haittaa, mua vaan huvittaa.

Kerrankin, kun oltiin ystäväpariskunnan kanssa yöelämässä, tuli 2 naista kysymään että tunnetaanko me nuo ulkomaalaiset joiden kanssa juteltiin. Sanottiin että jotenkuten, joo, kun ollaan niiden kanssa aika kauan naimisissakin jo oltu. Seuraava kyssäri oli: olisko niillä jotain sinkkukavereita. Ei sattunut olemaan mukana silloin, oltiin nääs toisessa kaupungissa käymässä. Sitten kysyivät, että "miten ja mistä te ootte saaneet nuo?". Ööö....ihan itte tuotiin maahan.

"vieras"
Tietäisitpä vaan, miten paljon karvakäsille on ottajia :D

'Ne vie meidän naiset'- sanonta ei ole ihan tuulesta temmattu, kun vähänkin katselee ympärilleen yöelämässä...outoa, mutta totta. Kännistä eukkoa pörrää ympärillä koko ajan, ikähaarukassa 18-55 tms. Oli vaimo vieressä tai ei. Mua ei haittaa, mua vaan huvittaa.

Kerrankin, kun oltiin ystäväpariskunnan kanssa yöelämässä, tuli 2 naista kysymään että tunnetaanko me nuo ulkomaalaiset joiden kanssa juteltiin. Sanottiin että jotenkuten, joo, kun ollaan niiden kanssa aika kauan naimisissakin jo oltu. Seuraava kyssäri oli: olisko niillä jotain sinkkukavereita. Ei sattunut olemaan mukana silloin, oltiin nääs toisessa kaupungissa käymässä. Sitten kysyivät, että "miten ja mistä te ootte saaneet nuo?". Ööö....ihan itte tuotiin maahan.
no hyi, ja elätätte ne myös?

Yhteistyössä