Mulla on hiustenvärjäys ongelmaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Mulla on siis nyt mahonginväriset hiukset. Nyt haluaisin laittaa kahta väriä, eli hiusten alle yhtä väriä ja päälle toista. En tiedä ymmärtikö tosta nyt kukaan mutta koitetaan. :whistle:

Nyt mun ongelma on se että millasilla väreillä tekisin ja kuinkahan ne tehdään jos ite meinaan värkätä?? Mun järkeen ei mene miten sen värin saan tonne alle ilman ettei sitä ole joka paikassa.

värjäät kato eka ne ylemmät hiukset. rajaat vaikka piikkikammalla sopivat alueen ja sidot vaikka ponkkarilla ne alemmat hiukset, ettei ne sotkeennu. ja sitte ku oot värjänny ne ylemmät,pistät ne kiinni ja värjäät alapuolen =)

elikkäs valitset värit mitä aiot laittaa,sellasta mikä peittää siis mahongin.

Nostat päällimmäiset hiukset ylös klipsulla,siten etteivät kosketa ns.alimmaisia hiuksia,sitten väri alimmaisiin hiuksiin,jonka jälkeen sitten taas ylimmäisiin hiuksiin.

Tietenkin voit myös tehdä niin,että otat päälyhiuksia ,laitat väriä ja rullaat folion sisään hiustukku kerrallaan,näin se ei sotke alimmaisia hiuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
värjäät kato eka ne ylemmät hiukset. rajaat vaikka piikkikammalla sopivat alueen ja sidot vaikka ponkkarilla ne alemmat hiukset, ettei ne sotkeennu. ja sitte ku oot värjänny ne ylemmät,pistät ne kiinni ja värjäät alapuolen =)

Eli viisainta olis joku pyytää avuks, ikinä saa yksin laitettua.

Alkuperäinen kirjoittaja HERHILÄINEN:

saa ne kyllä yksinki, mutta on se aikamoista taiteilua... ja tarttee hyvät hermot :D

saa ne kyllä yksinki, mutta on se aikamoista taiteilua... ja tarttee hyvät hermot :D

Juu no mulla ei ole hermoja ollenkaan että yksin en ala siihen hommaan. :D
Isäntä varmaan auttaa mutta täytyy varautua siihen että ihan ok jälkee ei tule, naamaa myöten siinä värissä luultavasti :whistle:

Jos et kovin paljoa omista tukkaa niin kaupassahan on niitä valmis duo pakkauksia. Lorealilla ainakin ja sitten Livellä on just siihen tarkoitukseen semmosia räväkkiä värivaihtoehtoja ja värjäysohjeetkin mukana, kerran kokeilin semmoisella :)
Yleensä ostan värit parturiliikkeestä tai no... parturikin ne värjää...

Mulla ois nyt musta ja punainen väri, ajattelin laittaa alas ton mustan ja ylös punaisen. Nyt mulla ei leikkaa kuinka ne nyt laitan, siis teenkö mistä kohtaa sen jakauksen sivuttain ja mitenkä minä sen nyt teen? :ashamed:

Eikö siitä aika hölmön näkönen tuu jos vedän vaan ton päälaen punaseks :whistle: Mulla ei sytytä yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja mustikkatassu:
miulla menee silleen, että hieman korvan yläpuolelta alkaa musta, sit se on laitettu tuolta takaa silleen siksak-maisesti ja yläpuoli on punasta, mutta..nää on kampaajalla tehty..

oisko sulla kuvaa hiuksista, ja tuo takaraivon kohta mua vähän kiinnostais? :D

Olen niin onneton näissä hommissa ettei kukaan usko.

ei oo kuvaa..
mut jaa hiukset ylä- ja alaosaks ekaks, otat piikkikamman käteen ja sit vaan sillä joteskin
vetelet niitä karvoja silleen /\/\ pitäs olla sit hyvä suti millä levittää se aine..
ja eka ne alimmat värjäät ja sit yläpuoli (eiks ollukkin hienosti selitetty :ashamed: )

ei oo kuvaa..
mut jaa hiukset ylä- ja alaosaks ekaks, otat piikkikamman käteen ja sit vaan sillä joteskin
vetelet niitä karvoja silleen /\/\ pitäs olla sit hyvä suti millä levittää se aine..
ja eka ne alimmat värjäät ja sit yläpuoli (eiks ollukkin hienosti selitetty :ashamed: )

Eli teenkö tosta sivuiltakin tollasen siksakin vai vaan tuolta takaa? Mietin sitä tulosta silmissäni jos teen niin että vedän suoran jakauksen pään ympäri ja laitan värit, eihän se nyt voi hienoks jäädä.

miulla se siksak alkaa vasta takaraivon puolelta eli ei viel korvilta :xmas:
tulipahan muutes mieleen et miten sulla on hiukset leikattu?jos ne ei oo kerroksittain ni eihän se musta sieltä näy?

kauheeta kun minnuu rupes naurattaa tuo "mietin sitä tulosta..." kohta

miulla se siksak alkaa vasta takaraivon puolelta eli ei viel korvilta :xmas:
tulipahan muutes mieleen et miten sulla on hiukset leikattu?jos ne ei oo kerroksittain ni eihän se musta sieltä näy?

kauheeta kun minnuu rupes naurattaa tuo "mietin sitä tulosta..." kohta

Mun on tarkotus laittaa semmonen ohuempi kerros lähtemään tosta päälaelta, ei siis korvien kohdalta, se tässä mulle tuottaa hankaluuksia et miten se siihen asettuu, tai miten minä sen siihen asetan :laugh: Ei hittolainen mitähän tästä tulee, mulla on varmaan sen jälkeen peruukki päässä :D

Miulla on yhdistelmänä (tosin nyt jo haalistuneena) Liven se punanen, real red tms. ja musta silleen, että musta on alla. Ekaks rajaus mistä haluat värit rajata, sit alempiin hiuksiin väri ja sit ylempiin. Miun yhdistelmässä se etu, että musta ei niin helposti ota väriä "päälle" eli ei haitannu vaik vähän oli kosketuksissa rajalla hiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:
Miulla on yhdistelmänä (tosin nyt jo haalistuneena) Liven se punanen, real red tms. ja musta silleen, että musta on alla. Ekaks rajaus mistä haluat värit rajata, sit alempiin hiuksiin väri ja sit ylempiin. Miun yhdistelmässä se etu, että musta ei niin helposti ota väriä "päälle" eli ei haitannu vaik vähän oli kosketuksissa rajalla hiukset.

Mulla on just nuo live merkin värit.
Mites sulla on tehty se rajaus?

Alkuperäinen kirjoittaja Pauna:

Mulla on just nuo live merkin värit.
Mites sulla on tehty se rajaus?

Kaveri oli apuna ja ihan piikkikammalla veti tuosta korvien puolivälistä suunnilleen rajan.

Yhteistyössä