Mulla on fiksu, komea ja kohtelias mies, johon naiset usein ihastuvat.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trophy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Trophy

Vieras
Ja tiedättekö, mä niin mietin. Mä niin mietin jokaisella kerralla että voi kun noi naiset/tytöt tietäisivät. Pääsivät kerrankin kuulemaan, kuinka se fiksu, komea ja kohtelias mies pieree niin paljon, että ei voi ymmärtää, kuinka meillä makkarissa haisee aina paska!!! Kuinka se röyhtäilee niin että talo kaikuu ja kuinka se käy kusella ovi auki, ja lorottaa suoraan sinne veteen niin että lorina kuuluu varmaan kilometrin päähän kun ovi on auki vessassa, ja ikkunat auki kämpässä.

Nih, että sellaista. Sit tulee sellainen melkein herttainen olo, että voi sentään pieniä, ne ei tiedä vielä puoliakaan :xmas: :kieh:

No kiva sulle :)

Olet taas palstamamma jonka pitää nyt näyttää, että et tietenkään ole koskaan mustasukkainen miehestäsi, vaikka naiset häneen ihastuvat ja kuolaavat perään. Ihanaa olla täydellinen palstamamma.

Alkuperäinen kirjoittaja Trophy:
Pääsivät kerrankin kuulemaan, kuinka se fiksu, komea ja kohtelias mies pieree niin paljon, että ei voi ymmärtää, kuinka meillä makkarissa haisee aina paska!!!

Anteeksi tungetteleva kysymykseni, mutta miksi pidät tuollaista ihmisasunnossa?

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Pääsivät kerrankin kuulemaan, kuinka se fiksu, komea ja kohtelias mies pieree niin paljon, että ei voi ymmärtää, kuinka meillä makkarissa haisee aina paska!!!

Naiset on eläin rakkaita :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja sada:

Olet taas palstamamma jonka pitää nyt näyttää, että et tietenkään ole koskaan mustasukkainen miehestäsi, vaikka naiset häneen ihastuvat ja kuolaavat perään. Ihanaa olla täydellinen palstamamma.

Miksi pitäisi olla mustasukkainen? Jos luottamus pelaa ei tarvetta sellaiseen ole.

Alkuperäinen kirjoittaja -:

Miksi pitäisi olla mustasukkainen? Jos luottamus pelaa ei tarvetta sellaiseen ole.

No kuule, mä olen mustasukkaisuusvaiheeni käynyt jo läpi ja tajunnut senkin, että en ole minä täydellinen eikä ole mieskään täydellinen. Mä en jaksa elää niin, että oisin koko ajan mustasukkainen, joten ei auta muu kuin olla olematta mustasukkainen :) Jos se mies on pettääkseen, niin se pettää olin minä mustasukkainen tai en.

Onpa sulla kiva ja kunnioittava asenne mieheesi. Mulla taas on mies, johon todennäköisesti harva ihastuu ainakaan ulkoisen mittapuun kriteereillä, mutta minäpä myhäilen hiljaa sisimmässäni, kun ulkopuoliset eivät voi tietääkään, miten paljon hellyyttä ja rakkautta saan häneltä.

vaikka olisi luottamusta niin aika ihme akka saa olla ettei mitään tuntisi siitä, että muut naiset ihastuvat mieheen

Alkuperäinen kirjoittaja dz:

vaikka olisi luottamusta niin aika ihme akka saa olla ettei mitään tuntisi siitä, että muut naiset ihastuvat mieheen

No mä oon sitten aika ihme akka =)

Alkuperäinen kirjoittaja <3:

Kyllä, tämän täytyy olla se vastaus :D Ja mä yritän, ihan tosissani yritän että se tekis jotain tolle pieremiselle, mutta ei. Kun se pieree unissaankin. Ja kun se syö papuja, kaalia, ruisleipää, se käy lounaallakin yleensä jossain intialaisessa syömässä. Mä en tajua miten kehenkään voi mahtua sitä ilmaa niin paljon!

Kolmannes naisista ei ole ollenkaan mustasukkaisia puolisostaan. Onhan se tietysti ylpeyden aihe. Mutta ei tässä varmaan aapeella ollut siitä kyse.

Turhaa olla mustis jos on jonkun miehen kanssa. Ei mustasukkaisuudesta ole hyötyä. Siitä on vain haittaa ja se on turhaa siis. Veikkaan että mustasukkaisten naisten puolisot valehtelevat 41903841938% enemmän kuin ei mustasukkaisten puolisot.
Ainakin tiedän omasta kokemuksesta ja monen muunkin kokemuksesta tämän faktana:D

Ja minulla on koulutettu ja hoikka urheilullinen mies, ei huippukomea, mutta miehen näköinen. Kunnollinen, tunnollinen ja kunnioittava. Minä taas muiden ihastellessa ajattelen "Tietäisittepä, miten dominoiva, jääräpäinen ja muutoksia vastustava hän on". En vaihtaisi silti :)!

Kuule, ensimmäiset viisi vuotta meidän suhteesta mä olinkin aina mustasukkainen. Aina oli joku, joka sen ympärillä pyöri. Sitten se meni ohi, se mustasukkaisuus nimittäin.

eikä niistä kukaan ole jäänyt pyörimään, tai saanut miestä pyörälleen päästä. Niin kauan kun antavat minun olla, niin minä en asialle tee mitään. Nykyisin mun on paljon parempi olla, kun ymmärrän sen että se ei merkkaa mitään jos joku mieheeni ihastuu, sitten ihastuu, ihastuinhan minäkin ja menin rakastumaankin. Se on sellainen kaikille, että se saa ihmisen tuntemaan olonsa sellaiseksi kun olis tärkeä ja erityinen. Eikä mua haittaa jos mies itsekin sen huomaa jos siihen joku ihastuu, usein se ei edes huomaa. Mutta jos se kokee sen vaikka imartelevaksi, niin antaa kokea. Ei se nyt kuollut sentään ole :D

No mä oon sitten aika ihme akka =)

Minä myös! Olen vain huvittunut ja ylpeä. Mieheni ei flirttaile, tungettele tms., mutta osaa kyllä olla kohtelias ja kunnioittava muillekin naisille - ja minusta se on hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja oho:
Onpa sulla kiva ja kunnioittava asenne mieheesi. Mulla taas on mies, johon todennäköisesti harva ihastuu ainakaan ulkoisen mittapuun kriteereillä, mutta minäpä myhäilen hiljaa sisimmässäni, kun ulkopuoliset eivät voi tietääkään, miten paljon hellyyttä ja rakkautta saan häneltä.

Kuule, mä rakastan tuota miestä kaasuineen kaikkineen. Mutta silti saan naureskella itsekseni, että olisipa aika shokkiterapiaa useimmille ihastuneille kuulla (ja haistaa) tuo mies kotioloissa :D

Alkuperäinen kirjoittaja <3:

Eikä ne piere, röyhtäile, huuda, kiukuttele. Vaan tuoksuu ruusuilta ja inisee.

Yhteistyössä