Mulla on asenneongelma :/ (ikäerosta)

Honostooppari

Aktiivinen jäsen
20.04.2005
6 661
0
36
Serkkulikkani on 18v ja "nappasi" juuri kodistaan poismuuttaneen miehen joka on 45v. Miehellä on lapsia jotka ovat yli 10-vuotiaita. Mies tais just saada eropaperit ja muuttivat yhteen jonkun verran ennen sitä. Ovat onnellisia yhdessä jne. eli kaikki on hienosti mutta...

Tajusin eilen kun näin serkkuni etten oikein osaa suhtautua asiaan oikein :/ Puhuu varsin luontevasti muksuista ja perhe-elämästään mutta mulla tökkii. Mies on mua 4 vuotta vanhempi ja pidän serkkuani kait vielä lapsena :ashamed:

kylla mustakin tuntuisi ainakin alkuun vaikealta. ajan kanssa sitten. vaikka rakkaus ei ikaa katso, niin kylla minusta on lahtokohtaisesti outoa, etta noin nuori tytto haluaa sitoa itsensa ja muuttaa jo yhteen noin vanhan miehen kanssa. kivittakaa vaan.

Mitä se sinuun liittyy, minkäikäinen mies serkullasi on? Ei kannata moisesta ikäeroasiasta välittää, serkkusi vaan on kasvanut aikuiseksi ja hänelläkin on (uus)perhe-elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
"serkkulikka" häipyy viimestään sillon taloudesta kun oma ikä lähenee 3 kymmentä.
siis viimeistään...

Jep, sama tuli mieleen, kun serkku on 30v niin mies vetelee jo viimeisiään. Ja aika harva viitsii sitten elämäänsä elää vanhuksen omaishoitajana.

Mulla on sit varmaan ihan sama ongelma, vaikka en itse ookaan kuin 10 vuotta vanhempi, kuin tuo sun serkkulikka, niin pidän kyllä 18 vuotiasta lapsena; varsinkin kun vertaa 45 vuotiaaseen mieheen, joka voisi yhtä hyvin olla tytön isä.... En ymmärrä en, mutta onneksi mun ei tarvikaan

Ettei vaan serkkusi olisi mikään laastarisuhde juuri eronneelle äijälle? Hivelee itsetuntoa kun nuori nainen osoittaa ja antaa huomiota. Mä luulen että tuo suhde ei kauaa kestä :(

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Ettei vaan serkkusi olisi mikään laastarisuhde juuri eronneelle äijälle? Hivelee itsetuntoa kun nuori nainen osoittaa ja antaa huomiota. Mä luulen että tuo suhde ei kauaa kestä :(

Sitä minäkin pelkään.

Niin ja tiedoksi, en ole nähnyt serkkuni kumppania vielä, en ole ollut siihen valmis :ashamed: Tarttee sisäistää tää asia ensin.

Yhteistyössä