mulla on aivan kamala paska hätä.

:)
Meillä tähän on hyvä keino: kaksi vessaa, toinen on paskahuussina, missä on sellanen tuuletin ku laittaa valot päälle. Vanha talo, nii on tollanen hauska yksityiskohta :D

oikeesti??mietin että jos laittaisin radion ihan täysille ja sit laittaisin suihkun päälle ja vettä tulemaan ja laulaisin samalla??mitä luulette,arvaisko mies että oon paskalla??sit voisin väittää et kävin vaan pesulla.vai pitäiskö lähteä huoltoasemalle?

mutta entä jos se saa tietää että kävin paskalla??mitä sitten sanon??auttaisko jos työntäisin sitä vähän takas esim dildolla?ku mulla on dildo ja mies tietää.mikä auttaisi hajuun??jos laittaisin vaikka partavettä ja deodoranttia ja sitte vielä pesisin pöntön ja sillaa??luuletteko et pystyisin tekemään kaiken niin ettei mies saa tietää??pelkään et se ei enään halua mua jos saa tietää :(

"HAh"
mutta entä jos se saa tietää että kävin paskalla??mitä sitten sanon??auttaisko jos työntäisin sitä vähän takas esim dildolla?ku mulla on dildo ja mies tietää.mikä auttaisi hajuun??jos laittaisin vaikka partavettä ja deodoranttia ja sitte vielä pesisin pöntön ja sillaa??luuletteko et pystyisin tekemään kaiken niin ettei mies saa tietää??pelkään et se ei enään halua mua jos saa tietää :(
Dildohan on apu kaikkeen... Ja mahollisimman paljon kaikkia hajusteita kehiin, ja muista laittaa paperia pönttöön nii ei mennessään läiskähä veteen :D

"vieras"
Laita suihku tai hana valumaan ja sit ku oon kakkinu, suihkuttele hajuvettä äläkä poistu vessasta ennenku haju on hävinny.

Mikset sä sinisulka enää käytä vanhaa nikkiä?

huh..mulla rupes paskaa tulemaan ja juoksin vessaan,en voinut enään pidättää ja ripulia vaan roiskui ympäri lattiaa.huusin miehelle että mulla alkoi menkat ja käskin tamppooni ostoksille,sinne se meni ja sain siivota rauhassa..toivottavasti paskaa ei jäänyt mihinkään.yritin kyllä laulaa kovaan ääneen ettei se kuulisi.laitoin paljon dödöä ympäri kämppää..

"vieras"
huh..mulla rupes paskaa tulemaan ja juoksin vessaan,en voinut enään pidättää ja ripulia vaan roiskui ympäri lattiaa.huusin miehelle että mulla alkoi menkat ja käskin tamppooni ostoksille,sinne se meni ja sain siivota rauhassa..toivottavasti paskaa ei jäänyt mihinkään.yritin kyllä laulaa kovaan ääneen ettei se kuulisi.laitoin paljon dödöä ympäri kämppää..
Auts, menikö edes housuun. Senkin teinix :D

Yhteistyössä