Mulla on aivan järkyttävä puhelinkuume! Puhukaa mulle järkeä

  • Viestiketjun aloittaja Help me
  • Ensimmäinen viesti
Help me
Joku järjen ääni vinkuu korvaan, ettei mun kannata ostaa uutta puhelinta. Nykyinen on joku Nokian parin kympin luuri. Mut kun mä haluisin älypuhelimen, HTCn kännyn! Se ois niin ihana ja siinä ois kaikenlaista. Ja mulla ois säästöjäkin sen verran, että saisin sen. Mutta mä en käytä puhelinta juuri muutenkaan, joskus harvoin soitan tai laitan viestiä. Nykyisellä kännyllä ei juuri muuta sitten tehdäkään. Siinä puhelimessa jota himoitsen, ois kamerakin, ei tarttis sitten digipokkaria ostaa. Ja gps, ei mulla semmoistakaan ole. Ja nettiyhteys, pääsis lukeen sähköpostit milloin vaan. Ja oishan se nätti, ihan mielettömän hieno :D

Mä oon kahden vaiheilla. Mun tekis niiiiiiin paljon mieli samantien rynnätä kauppaan ja ostaa se puhelin. Ja toisaalta taas mä mietin meneekö siinä rahat ihan hukkaan.
 
Mullakin oli ihan toimiva ja hyvä Nokian N95 mutta oli vaan ihan pakko vaihtaa se Samsung Galaxy S:ään. :D
Jos katsot että se about 500€ jonka tuo puhelin maksaa, ei kaada muuta taloutta niin miksipäs ei.
Minä itse ainakin käytän varsin kattavasti älypuhelimen eri ominaisuuksia mutta on se myös kiva leikkikalu :D

muoks.
Ai se olikin HTC Wildfire. No sitten se ei maksa viittäsataa. Minä tietysti ajattelin sen olevan HTC Desire HD. :)
 
Viimeksi muokattu:
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23198037:
Mullakin oli ihan toimiva ja hyvä Nokian N95 mutta oli vaan ihan pakko vaihtaa se Samsung Galaxy S:ään. :D
Jos katsot että se about 500€ jonka tuo puhelin maksaa, ei kaada muuta taloutta niin miksipäs ei.
Minä itse ainakin käytän varsin kattavasti älypuhelimen eri ominaisuuksia mutta on se myös kiva leikkikalu :D

muoks.
Ai se olikin HTC Wildfire. No sitten se ei maksa viittäsataa. Minä tietysti ajattelin sen olevan HTC Desire HD. :)
Mullakin on tuo N95 ja hyvin toimii, mutta kovasti tekis mieli jotain kosketusnäyttöpuhelinta. :)
No mies on hommaamassa itselleen uutta puhelinta, josko saisin sitten sen vanhan samsungin, ellen innostu itselle uutta hommaamaan :D
 
...
Tää ei varmasti auta sua yhtään, mutta esikoista odottaessani olin ostanut vaunuista ja turvaistuimesta lähtien kaikenlaista vauva-tavaraa varmaan parilla tonnilla ja yhtä äkkiä puhelinliikkeen ohi kävellessäni sain päähäni, että haluan uuden puhelimen! Vanhassakaan ei ollu mitään vikaa eikä ollut kuin muutaman vuoden vanha, mutta pakko oli saada nokian 5230 (tai joku) kosketusnäytöllä!

Jos talous antaa tosiaan sen verran periksi niin osta vaan! :D
 

Yhteistyössä