Mulla on 4 lasta ja haluaisin viidennenkin.. (kertokaas suurperheelliset kokemuksia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Mutta nyt oon miettiny teenkö 5 vielä muiden perään ja laitan piuhat poikki vai odottelenko sen miehen kanssa mietityn 5vuotta.
Toisaalta tuntus että Menisi tässä muiden mukana (isommilla n.2v ikäero) vaikka hulinaa se meillä on jo nyt.
toisaalta tuntuu että 5v päästä olisi enempi aikaa kun saa 3 kouluun ja 1 eskariin.
Toki päätämme asiasta miehen kanssa kahdestaan mutta olisi kiva kuulla mielipiteitä ja kokemuksia.
sekin pelottaa että koska haluan kovasti vielä yhden lapsen niin tuleekohan sitten 5v päästä tunne että kun pääsee jo hiukan helpommalla ettei enää haluaisikaan yövalvomisia ja kakkavaippoja vaihtaa.

joko nyt 1 tai 5vuoden päästä 2... Mun mielestä "iltatähden" hankinta on vähän hassua, kun sillä ei sitten ole sisaruksista yhtään seuraa ja sitä tulis sitten hemmoteltua ihan erilailla kun muita...

Unohtu laittaa tuohon että itse olen 28v ja mies on minua 10v vanhempi.
eli itselläni on vielä aikaa mutta mies ei halua isäksi kovin vanhana.
5 vuoden päästä olisi siis jo 43v.
Lapset on nyt 9v 6v, 3v ja 1v.

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Unohtu laittaa tuohon että itse olen 28v ja mies on minua 10v vanhempi.
eli itselläni on vielä aikaa mutta mies ei halua isäksi kovin vanhana.
5 vuoden päästä olisi siis jo 43v.
Lapset on nyt 9v 6v, 3v ja 1v.

tähän sarjaan "hankkisin" sen viidennen tuossa parin-kolmen vuoden päästä. sillon menis vielä samaan sarjaan eikä olis selkeesti nuorempi kun kaikki muut.

tai sit just toi, että 5 vuoden päästä 2.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
oletko varma että 5 vuoden päästä tosta noin vaan "hankit" ne 2!

Siis korjaan haaveilen vielä yhdestä vauvasta en oleta että vauvoja tehdään vaan ne saadaan.
on eri asia sitten jos viidettä ei tulisi niin hyvä on näinkin.
en tunne että multa jäisi mitään puuttumaan mutta olisi se viides lapsi perhettämme täydentävä.
2 ei enään missään nimessä jos eivät samalla kertaa tule.

Yhteistyössä