Mulla olis tässä meidän tulevalle vauvalle nimiehdotuksia, mielipiteitä mikä paras? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minäkö hankala?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minäkö hankala?

Vieras
Jos poika tulee niin etunimi vaihtoehdot:
Onni
Roope

tokaksi nimeksi:
Elmeri
Joonatan

ja jos tyttö, etunimeksi:
Peppi
Eevi

Toiseksi:
Olivia
Ilona

Mä en yksinkertaisesti osaa päättää, eikä mieskään :D Tietäispä sitten nimen kunhan beibe syntyy.

Alkuperäinen kirjoittaja minäkö hankala?:
Jos poika tulee niin etunimi vaihtoehdot:
Onni
Roope

tokaksi nimeksi:
Elmeri
Joonatan

ja jos tyttö, etunimeksi:
Peppi
Eevi

Toiseksi:
Olivia
Ilona

Mä en yksinkertaisesti osaa päättää, eikä mieskään :D Tietäispä sitten nimen kunhan beibe syntyy.

Kummipoika on Onni, ihana nimi :heart:
Noista typylle Peppi ja toinen nimi ah, meilläkin, Olivia :heart:

Pojan toiseksi nimeksi ehdottomasti Elmeri! Ja tytölle toiseksi nimeksi Ilona! Etunimestä en osaa minäkään äkkiseltään sanoa, mutta ehkäpä syntyissään näyttää jommalta kummalta enemmän...(tai sitten ei kummaltakaan...;) Niinkin on käynyt )

no peppi on ihan kauhee nimi, ja onni todella yleinen nykyään. roope ja eevi tosi kivoja, niitä oon itekkin miettiny. samoin olivia on joka toisella nykyään toinen nimi, jos vähän luet kastettuja. ja elmeri nyt on ihan kauhee, mut sopii paremmin roopen kanssa kuin joonatan.elikkä:

eevi ilona ja roope ---(keksi uusi)

Älä anna Onnia, niitä on PALJON!!!!! Tuo Roope on hauska ja yksilöllinen. Se on niin ärsyttävää kun kouluissa ja kerhoissa on miljoona samannimistä lasta niin ei koskaan tiedä kenen lapsesta on kyse kun on nämä suosikit Ella, Aleksi, Aino, Vilma, ONNI, Eetu....

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onni Joonatan ja Eevi Olivia.. Peppi on jo niin yleinen, eikä varmaan aikuisena kovin kiva.

Siis noita Olivia-nimiä on toisena niminä ihan hirveesti. Ja on Onni on varmaan jossain top 10 listassa eli anna mieluusti tuo Roope ja Eevi. Ovat nättejä nimiä!!!