Mulla olis paljon poikien ja tyttöjen vaatteita, eri kokoisia jotka haluaisin antaa oikeasti tarvitsevalle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mää"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mää"

Vieras
tuun hulluks noiden kaappieni kanssa. Kirpparille en jaksa raahata, uffaffaa laatikoihin en luota että menee oikeasti tarvitsevalle... jonkun keräyksen kun löytäisin mikä vie tarvitseville niin voisin viedä tai mielelläni antaisin sellaiselle jolla ei OIKEASTI ole varaa ostaa vaatteita :)...
Tai kai sitä kaikilla nykyään on varaa vaatteita ostaa... vai onko?

Mä lähtisin varmaan kyselemään sossusta että jos he tietäisivät jonkun perheen mikä tarvitsisi. Luulen että tätä kautta jos annat vaatteita niin saaja laittaa ne vielä samana iltana huutikseen myyntiin

Mulla tyttövauvan laskettu aika on maaliskuun alussa :)<3 Täällä olis kyllä tarvetta. Yksin kun on ja odottaa niin eipä paljon rahaa 'ylimääräiseen' jää ;s Vaikka kyllähän ne vaatteet aika pakollisia on, heh.
Mutta ei kyllä mielessäkään kävisi että huuto.nettii laittais myyntii, kuin kukaan kehtais, kuitenki Suomessaki paljon ihmisiä keillä ei vaan oo rahaa käydä ees siellä h&m hakee niitä vaatteita :s Siis huh huh, kui kellään olisi ikinä pokkaa...

Tutulle jos on tarvetta. Joskus törmäsin siihen, että synnärille haettiin pieniä vaatteita. Ja ensi- ja turvakoti on yksi hyvä vaihtoehto. Sieltä ne menee ainakin tarvitsijoille. Jos vain teidän ensi- ja turvakoti ottaa vastaan.

Monasti miettinyt tätä samaa.
Kuitenkaan en halua viedä johonkin yleiseen keräykseen, vaan haluaisin oikeasti ja fyydideti tavata henkilön jolle tavarat/vaattee menisivät.
Jotenkin ainakin mulle itselle tulis enemän semmoinen tunne, että olen auttanut jotakin oikeasti ja saanut tuotettua jollekkin oikeasti hyvän mielen, toki siinä samassa myös itselle hyvän mielen.

Miulla odottaa edelleen äitiyspakkauksen laatikollinen plus kassi tai pari pojan vaatteita 50 cm-n. 80 cm. Pitäisi itsekkin sumplia minne antaisi/veisi. Itsekkään kun ei oikein jaksaisi tuota kirppisrumbaa.

Suurin osa onkin kirppikseltä ostettuakin. Joten ei uusinta uutta. Mutta ihan käyttökelpoista vielä.

Itsekkin toivon, että vaatteet mielellään menisi niitä tarvitseville.

Yhteistyössä