Mulla oli viime yönä hirveä tuska

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sikke1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sikke1

Aktiivinen jäsen
17.08.2004
4 133
0
36
Heräsin yöllä joskus puoli kahden aikoihin vatsakipuun. Mulla alkoi menkat. Kävin ottamassa yhden tabletin. En saanut nukuttua kunnolla, kun tuntui ettei lääkkeestä ollut apua. Torkahdin pieneksi hetkeksi niin tuska vaan yltyi. Tuli ihan kuin supistuksia, joka oli koko ajan päällä. Vatsaan sattui aivan sikana oikealle puolelle ja samalla juili selkäänkin :/ Mun oli pakko mennä hakemaan uusi tabletti, mutta ei siitäkään tuntunut tulevan helpotusta. Pyörin tuskaisena sängyssä pitkän aikaa. Aattelin ihan oikeesti, että pitääkö lähteä käymään sairaalassa.

Mulla on ollut ennen lapsia kovat kuukautiskivut, mutta ei todellakaan tallaisia mitä viime yönä. Lasten jälkeen on kyllä aina välillä jonkin verran kipuja, mutta toisinaan ei kipuja ole ollut ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja :
:( Yöllä kaikki kivut vielä tuntuu pahemmilta. Pitäisikö sun käydä lääkärissä jos tuo toistuu?

Se on ihan tosi. Tarvii varmaan käydä lääkärissä. Mulla oli yhden kerran joskus puolessa välissä kiertoa vähän samantyyppinen kipu :/

Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Onko ketään leikattu endomerioosin takia? Onko vaivat hävinneet leikkauksen myötä?

:wave:
Eilen sain kuulla olevani ainaki Suomen ennätys ellei sitten Euroopan ennätys leikkauksien suhteen. Niitä mulla 12 takana, joten kertonee jotain.
Mulla endo sen verran aggressiivinen ettei leikkauksista kuin hetken apu. Jotkut saavat pysyvänkin avun.

Endosta saa varman diagnoosin tähystysleikkauksella ikävä kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Alkuperäinen kirjoittaja Sikke1:
Onko ketään leikattu endomerioosin takia? Onko vaivat hävinneet leikkauksen myötä?

:wave:
Eilen sain kuulla olevani ainaki Suomen ennätys ellei sitten Euroopan ennätys leikkauksien suhteen. Niitä mulla 12 takana, joten kertonee jotain.
Mulla endo sen verran aggressiivinen ettei leikkauksista kuin hetken apu. Jotkut saavat pysyvänkin avun.

Endosta saa varman diagnoosin tähystysleikkauksella ikävä kyllä.

Tosi "kiva" jos siitä on vain hetken apu :/

mulla on yhtä kauheet menkkakivut kun sulla..siihen auttoi noi yhdistelmäpillerit..nyt kun en ole suhteessa ne on jäänyt syömättä ja tuska on kova..pitäs vissiin mennä uusii resepti

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
mulla on yhtä kauheet menkkakivut kun sulla..siihen auttoi noi yhdistelmäpillerit..nyt kun en ole suhteessa ne on jäänyt syömättä ja tuska on kova..pitäs vissiin mennä uusii resepti

Nythän mä muistankin. Mähän oon saanut e pillerit juuri kuukautiskipuihin. En ole enää käyttänyt niitä kolmeen vuoteen, kun "jouduin" menemään sterilisaatioon.

Yhteistyössä