Mulla oli ensimmäinen riita mun hanipöön kanssa :-/

Mikä siinä viestissä oli niin pahaa? Siis siinä " peli-viestissä".
Jospa mies hämmentyi ja nolostui siitä, että otit hänen leikinlaskunsa tosissaan ja nolostus sai aikaan myös sinuun kohdistuvan harmistuksen.

Jos se, ettei lähde peliin mukaan tarkoitti vaan sitä, että mies yrittää välttää vastedes moisten väärinkäsitysten syntymisen aikaansaamista.
 
Tiedän että muut fiksummat äiti-ihmiset riitelevät politiikasta ja muusta järkevästä, mutta minä olen tunne-ihminen.

Ultramariinille, se peli-viesti ärsytti sen vuoksi kun sen mukaan minä olin yksin syyllinen riitaan.
 
Tiedän että muut fiksummat äiti-ihmiset riitelevät politiikasta ja muusta järkevästä, mutta minä olen tunne-ihminen.

Ultramariinille, se peli-viesti ärsytti sen vuoksi kun sen mukaan minä olin yksin syyllinen riitaan.
jaa. :|no et ollut. Miehen konseptit varmaan vaan menivät sekaisin.

Ei, se, ettei mies osaa kaikkia tunteita käsitellä ja ulkoistaa joskus syyllisen vaan pois itsestään hänestä aina heti narsistia tee.

Tai muuten narsisteja olisi lähes kaikki miehet maailmassa.:xmas:
 
Voi kiitos! Ihmettelinkin eikö kenellekään muulle tule sitä tunnetta kun ihastuvat :D
Ja ei, en ole miehelle koskaan sanonut sitä ja hän on miehekäs aikuinen mies, mutta se on vaan niin ihana ja komea että en keksinyt muuta.
Rakas kuulostaa niin tylsaltä ja vakavalta, samoin kun miesystävä. No me ollaan vielä tässä vaiheessa että sanon nieluummin hanipöö :D
 
"Lissu"
Mä olisin varmaan vastannut että en mitään pelannut, oikeasti odotin sua käymään. Kannattaa vaan puhua asia selväksi ettei jää kaivelemaan. Mieluummin kasvokkain, nuo facebook-tekstari-selvittelyt tahtovat johtaa väärinkäsityksestä toiseen... kasvokkain olisitte jo selvittäneet asian. Miehelle jäi nyt jostain syystä käsitys että sä olet jotain leikitellyt tai pelaillut hänen kanssaan kun sinä olet vaan hoomoilasena odottanut toista kylään.
 
vierrrras
Tavatessa sanot, etta minulla on vielakin paha mieli siita varinkasityksesta. Mulle jai yha typera olo, kun laittauduin ja odotin ja peruin tapaamisia. Musta se tuntui pahalta ja tasta jai yha paha mieli. Ala sano mitaan: "Mikseet sina sanonut,,," tai "Kun sina sanoit.." Puhu siis vain omista tunteistasi, ei hyokata miehen kimppuun.
 
  • Tykkää
Reactions: Riltva-Liisa
"Höpönassu"
[QUOTE="Lissu";29625779]En viitsi edes kertoa mun ja miehen alkuaikojen hellittelynimiä, puoli palstaa alkaisi ilmeisesti voida pahoin. :D Puoliherjalla me niitä ainakin viljeltiin...[/QUOTE]

Kerro vaan! Olisi hauska kuulla hulluja hellittelynimiä. Varsinkin kun miehesi ei ole niistä säikähtänyt. Huumoriahan ne usein on.

Eikä tuo aloittajan riita kuulosta edes pahalta. Mulle mies sanoi ettei halua mitään suhdetta, kun vähän sekoilin tekstiviestien kanssa. Selitteli muka omalla elämäntilanteellaan. Nyt sitten on välillä hirveä ikävä, mutten uskalla enää lähestyä, kun tuli niin selkeä stop-merkki. Varmaan hän on metsästämässä jo muita naisia. Toivottavasti pettyy.
 

Yhteistyössä