Mulla oli ensimmäinen riita mun hanipöön kanssa :-/

Ja nyt mietin että mitä jos en enää pystykään seksiin sen kanssa enää, niin major turn-off meidän riita, vaikkei mikään suuren suuri, mutta niin pienestä väärinkäsityksestä tuli niin suuri meteli ja ärsyttää kun menin pyytämään vielä anteeksi vaikkei ollut edes mun syy ja hänkin pyysi anteeksi mutta sanoi ettei enää "lähde tällaiseen peliin" Siis mihin v***n peliin?
Sanoin että haluan olla viikonlopun nyt ihan rauhassa, ensi viikolla sitten näemme, mutta ottaa jo etukäteen päähän kun tiedän että hän kuitenkin haluaa myös seksiä ja mua niin kyrsii tuo yksi kommentti :-/

vier
No voi höh ja pöh. Mitäs se ukkos nyt meni möläyttämään, kun sai sut noin tolaltaan?

Mutta jos kyseessä on väärinkäsitys, eli toinen sanoo jotain muuta mitä toinen ymmärtää, niin eikös se ole kuitenkin ihan sovittavissa ja unohdettavissa?

Mäkin olin ihan ihmeissäni. En jaksa koko juttua laittaa mutta kyse oli yhdestä asiasta jonka ymmärsin väärin, koska hän vitsinä sen Facebookissa heitti ja sitten suuttui siitä kun minä olin suuttunut kun ymmärsin väärin. Tätä ei olisi sattunut jos olisimme puhelimessa keskustelleet, ja kun eri aikaan olimme onlinessa niin siinä se soppa sitten oli ja aamulla hän sitten selitti mistä oli kyse ja mä menin vahingossa pyytämään ensin anteeksi ja se laittoi mulle sit eka sellaisen hanipöö-höpsö viestin mut sitten vähän sen jälkeen tuli se peli viesti.
Mulla tuli siitä viestistä joku narsisti mieleen :-/

???
Miksi mie nyt sitä kutsun, narsuksiko? :D en kehtoo :D
vai olisiko studi hyvä nimitys?
Miesystävä olisi ihan hyvä. tai jos oikein hulluna olet niin vaikka sitten rakkaani.
Mutta hanipöö miehestä tuo väkisinkin mieleen hintelän homon

Älä vain miehelle päin nassua sanoa, että olet mun hanipöö, jos mies on miehinen mies. Jos on jotain muuta, niin sitten voit sanoa

vier
Vaikea kommentoida, kun et halua tuota viestiä-väärinymmärrystä-avata enempää, mutta mulle tuli kyllä mieleen että ei sun kuuluis suuttua heti jostain jutusta facessa, vaan kysyä siitä ennen herneen vetämistä nokkaan. Koska se voi hyvin olla juurikin väärinymmärrys.

Ehkä miehenkin mielestä oli noin ja halusi vaan selventää lopuksi "peli-viestillä" ettei halua olla sun kiukunpuuskien mukaan tallottava kynnysmatto?

Juttu oli siis sellainen että hän oli vitsinä heittänyt että tulee käymään ja mä en tajunnut että hän ei oikeasti ehdi koska hänellä on tosi paljon töitä, mutta mistä minun olisi se sitten pitänyt "heitoksi" ymmärtää, tiedän kyllä että hänellä on tosi paljon töitä, mutta silti.
Sitten laittauduin valmiiksi ja odottelin että hän tulee hakemaan ja käärmeissäni laitoin sitten viestejä kun häntä ei kuulunutkaan. Ja hän suuttui siitä kun olin suuttunut hänelle, mutta aamulla oli laittanut pahoitteluviestin kun ei ollut ymmärtänyt että otan sen tosissani ja minä pyysin anteeksi, jonka jälkeen hän pyysi anteeksi.

Niin ja kun hän "laittoi mut odottamaan" niin peruin myös seuraavan päivän tapaamisen. Kyllä mä taidan olla aika tuittupönttö ja mun rakkaani edelleen ihana hanipöö *lähtee matelemaan ja laittaa viestin miehiselle mihelle*

iu
Kyllä musta on lupa odottaa, että toinen on tulossa, jos laittaa viestiä että tulee käymään. Mistä hemmetistä pitäis voida absorboida tieto, ettei sillä oikeesti oo mitään aikomusta olla tulossa? :O

Yhteistyössä