Mulla ois yks kestovaippa...

  • Viestiketjun aloittaja haisuli
  • Ensimmäinen viesti
haisuli
...siis joku vuosi sit ku olikohan niitä eka kertoja ku oli äitiyspakkauksessa ja meilt löytyy käyttämätön ja kokohan on tietty ihan vauvalle,

nii, tuon sekavan alun jälkeen tulee kyssä,

paljon tuosta vois pyytää?
 
No myy ihmeessä sit jos vaikka joku hölmö aloittelija ostais. Sillä hölmöyttähän se ois äp:ssä ollutta vaippaa ostaa. Niitä ku saa niit uudempiakin ja ihan lahjotuksina. Laadukkaammat vaipat on asia erikseen. Niistä voi ja kannattaakin pyytää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipe82:
Kirppiksellä näin eilen kestovaippoja, niistä pyydettiin 9e/kpl vaikka oli melko paljon käytetyn näkösiä.Kaipa ne uutenakin melko kalliita on,en tiiä yhtään.
Riippuu paljolti vaipasta. Jos esim. on aito Fuzzi bunzin tasku tms. niin siittä kehtaa pyytääkin. Ja muistakin kysytyistä merkkivaipoista.
 
upupaepops harmaana
Mä sain pariltakin nettitutulta ihan ilmaiseksi äp:n vaipat, kun eivät itse aikoneet niitä käyttää ja tiesivät meidän kestoilevan. Postikulut tietty maksoin. Että pistä vaan hyvä kiertämään, tai pyydä joku nimellinen summa (2e?) mutta älä ainakaan roskiin heitä niin kuin olen kuullut muutaman ihmisen tehneen...
 
Juu, mä en kans käsitä niitä idiootteja, jotka ei tykkää et äp:ssä on kestoja ja sit heittävät ne roskikseen |O Ne ku on haluttua tavaraa ja aivan varmalla joku niistä hyötyis suurestikin. Ja jotkut ihan ostaakin niit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No myy ihmeessä sit jos vaikka joku hölmö aloittelija ostais. Sillä hölmöyttähän se ois äp:ssä ollutta vaippaa ostaa. Niitä ku saa niit uudempiakin ja ihan lahjotuksina. Laadukkaammat vaipat on asia erikseen. Niistä voi ja kannattaakin pyytää.
Onko ne äp:n vaipat huonolaatusia?
 
haisuli
mä kävin sen tuolt kaapin ylhäältä hakaseen ja näyttää olevan ImseVimse diaper cover newborn 3-6 kg, elikkäs täs on vaippahousut soft sekä flanellivaippa.
noi merkit on vielä paikallaan,siis käyttämätön.

Ja sen verran viel et ku sen jossain myyn niin 10 ekiä siitä saan :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
uusi, käyttämätön, Miksi pitäisi lahjoittaa?

jotkuthan ostaa niitä käytettyinäkin
Ei noista äp:n vaipoista paljoa makseta edes uusina, käytettyinä ei paljoa mitään. Kestovaippoja huonommasta päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sipe82:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No myy ihmeessä sit jos vaikka joku hölmö aloittelija ostais. Sillä hölmöyttähän se ois äp:ssä ollutta vaippaa ostaa. Niitä ku saa niit uudempiakin ja ihan lahjotuksina. Laadukkaammat vaipat on asia erikseen. Niistä voi ja kannattaakin pyytää.
Onko ne äp:n vaipat huonolaatusia?
No toisilla ne toimii, toisilla ei. Mut ei ne mitään hirmusen haluttua tavaraa ole. Johan sen huomaa siittäkin, et niitä yleensä lahjoitetaan Meillä ne toimi kolme ekaa vkoa.

Jos KELA oikeesti haluis kestoiluun ihmisiä kannustaa, ni sit pitäs kyl äp:stä löytyä kunnon merkkivaippoja, jotka on haluttuja ja toimii useimmilla (esim. nalle nöttönen). MUTTA siinä toki tulee vastaan budjetti eikä sellaiseen ole vain varaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
mä kävin sen tuolt kaapin ylhäältä hakaseen ja näyttää olevan ImseVimse diaper cover newborn 3-6 kg, elikkäs täs on vaippahousut soft sekä flanellivaippa.
noi merkit on vielä paikallaan,siis käyttämätön.

Ja sen verran viel et ku sen jossain myyn niin 10 ekiä siitä saan :)
Ai 10? aattelit saada kuoresta ja yhdestä flanellivaipasta? Salli mun nauraa!! :D:D Tai sit vain säälin sitä tumpeloa, joka sulta ne kympillä ostais. Mut eihä se toki tyhmää oo pyytää.. vaan maksaa.

*muoks flanelleten oikea hinta: 6,80? ja kuoren n. 13?. Eli joo'o. Niiden valossa siit voiski pyytää. Mut jos jotain kestoilusta tietää ja kestovaipoista yleensä sekä muutoinkin kestovaippamarkkinoista ni sellainen henkilö ei todellakaan näitä ostais tolla hintaa.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No myy ihmeessä sit jos vaikka joku hölmö aloittelija ostais. Sillä hölmöyttähän se ois äp:ssä ollutta vaippaa ostaa. Niitä ku saa niit uudempiakin ja ihan lahjotuksina. Laadukkaammat vaipat on asia erikseen. Niistä voi ja kannattaakin pyytää.
aha. kerropas sitten mistä niitä lahjoituksena saa? kun ei löydy mistään
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No myy ihmeessä sit jos vaikka joku hölmö aloittelija ostais. Sillä hölmöyttähän se ois äp:ssä ollutta vaippaa ostaa. Niitä ku saa niit uudempiakin ja ihan lahjotuksina. Laadukkaammat vaipat on asia erikseen. Niistä voi ja kannattaakin pyytää.
aha. kerropas sitten mistä niitä lahjoituksena saa? kun ei löydy mistään
No kuule kestovaippainfo on yks. Ja täälläkin niitä on usein. Mulla on kuoria noin neljät tai viidet: YHDET äp:stä, muut kaikki lahjoituksina saatuja. Ja flanelleteista meil on lahjotuksina tulleita ainakin 5. Ja enempää en lahjotuksina ees ottanu ku huomasin kuin huonoja ne on.
 
haisuli
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
mä kävin sen tuolt kaapin ylhäältä hakaseen ja näyttää olevan ImseVimse diaper cover newborn 3-6 kg, elikkäs täs on vaippahousut soft sekä flanellivaippa.
noi merkit on vielä paikallaan,siis käyttämätön.

Ja sen verran viel et ku sen jossain myyn niin 10 ekiä siitä saan :)
Ai 10? aattelit saada kuoresta ja yhdestä flanellivaipasta? Salli mun nauraa!! :D:D Tai sit vain säälin sitä tumpeloa, joka sulta ne kympillä ostais. Mut eihä se toki tyhmää oo pyytää.. vaan maksaa.

*muoks flanelleten oikea hinta: 6,80? ja kuoren n. 13?. Eli joo'o. Niiden valossa siit voiski pyytää. Mut jos jotain kestoilusta tietää ja kestovaipoista yleensä sekä muutoinkin kestovaippamarkkinoista ni sellainen henkilö ei todellakaan näitä ostais tolla hintaa.
sallin sun nauraa:)
Varmasti joku hurahtanu ton ostaa 10 ekillä.
Aattele ny uusi,
miten joku vauvalle laittaa käytetyn vaippasession.

LAITTAISKO JOKU MAMMA KIRPPARILTA OSTETUT KÄYTETYT PIKKARIT ITELLEEN.
En ihan hevillä usko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä :
pistin huutikseen ja joku maksoi siitä 10 euroa. :)
Juu onhan niit kestovaippapaketteja (et on kaikki ne vaipat mitä äp:stä saa) huutiksessa ja jotkut maksaa niistä jopa 15?. Mut silloin ei kyllä valitettavasti tiedä juuri mitään kestovaipoista ja kestovaippamarkkinoista.

Kyllähän huutiksessa menee ihan törkeeseen hintaan vaikka mitä älytöntä. Kyllä niitä tyhmiäkin ihmisiä löytyy pilvin pimein.
 
Alkuperäinen kirjoittaja haisuli:
sallin sun nauraa:)
Varmasti joku hurahtanu ton ostaa 10 ekillä.
Aattele ny uusi,
miten joku vauvalle laittaa käytetyn vaippasession.

LAITTAISKO JOKU MAMMA KIRPPARILTA OSTETUT KÄYTETYT PIKKARIT ITELLEEN.
En ihan hevillä usko.
Ai että kestovaippoja ei käytettyinä ostettais ja käytettäis sit uudelleen :LOL: :LOL: Voi jestas siun kanssais.. Meil ainakin on PESUkone, joka PESEE ne vaipat puhtaiksi.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
No myy ihmeessä sit jos vaikka joku hölmö aloittelija ostais. Sillä hölmöyttähän se ois äp:ssä ollutta vaippaa ostaa. Niitä ku saa niit uudempiakin ja ihan lahjotuksina. Laadukkaammat vaipat on asia erikseen. Niistä voi ja kannattaakin pyytää.
aha. kerropas sitten mistä niitä lahjoituksena saa? kun ei löydy mistään
No kuule kestovaippainfo on yks. Ja täälläkin niitä on usein. Mulla on kuoria noin neljät tai viidet: YHDET äp:stä, muut kaikki lahjoituksina saatuja. Ja flanelleteista meil on lahjotuksina tulleita ainakin 5. Ja enempää en lahjotuksina ees ottanu ku huomasin kuin huonoja ne on.
olen kyllä yrittänyt etsiä mutta ei löydy. sukulaisilta olen kyllä saanut, mutta enemmänkin olisi kiva. meillä nimittäin esikoisen kanssa tykättiin niistä kovasti ja nyt toinen tulossa niin käytettäisiin myös.

on muuten vieläkin flanelletet käytössä 10kk pojan taskuvaippojen imuina
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
olen kyllä yrittänyt etsiä mutta ei löydy. sukulaisilta olen kyllä saanut, mutta enemmänkin olisi kiva. meillä nimittäin esikoisen kanssa tykättiin niistä kovasti ja nyt toinen tulossa niin käytettäisiin myös.

on muuten vieläkin flanelletet käytössä 10kk pojan taskuvaippojen imuina
Juu kyllähän niitä voi imuinakin sen jälkeen käyttää. Ihan riippuu mistä itse tykkää :) Ja kysele esim. kestovaippainfon kautta, et josko jollain ois lahjoittaa. Tosin oishan mullakin noi, mut en oo varma koitanko niitä viel seuraavan kans. Jos seuraavalla toimis vähän pidempään.
 
Mä olen maksanut noista (1 kpl kuoria + 4 kpl flanelletteja) maksimissaan 10? livekirppiksellä, mutta yleensä niitä saa halvemmallakin.

Netin kautta niitä on vähän typerä ostella kun niihin tulee niin isot postikulut.

Olen kaksplussan kautta saanut muistaakseni 3 vaiko peräti 4 em.vaippasettiä pelkillä postikuluilla, joten eipä niistä tosiaan tarvitse hirmuisesti maksaa.

Ja äp:n kestovaipat on tosiaan hippasen eri asia, kuin Fuzzi Bunzit tms.
 

Yhteistyössä