Mulla ois palanen suihkuverhoa jossa on kiva kuosi...keksiskö joku sille uusiokäyttöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ehkä:
Kiva pieni uimakassai, niitä aina kesällä tarvii...

Tässä ois kyllä ideaa :)

Mitä sinne uimakassiin pitäis saada mahtumaan...siis muutakin kun pyyhe ja uikkarit? Meinaan että osaisin vähän kattoa sitä kokoa :)

Meillä on suihkuverho leikelty suojaksi suihkuhuoneen ikkunoihin :) Joku insinööri aikanaan fiksusti suunnitellut suoraan suihkun viereen reilu metrin korkusen ikkunan, ykkösessä asutaan ja jos ei tuossa olis suojaa niin parkkipaikalta ja naapuritaloista vois meille suihkuun vilkutella :/

Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu:
ompele siitä kassi märille uimapuvuille ja pyyhkeille :D

tai sit esim kestovaipoille (märille ) pussi niistä.

Me kestoillaan vaan kotosalla, eli tuolle vaippapussille ei ole tarvetta. Mutta tuo uikkarijuttu on tosiaan kyllä hyvä idea :)

Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:
Meillä on suihkuverho leikelty suojaksi suihkuhuoneen ikkunoihin :) Joku insinööri aikanaan fiksusti suunnitellut suoraan suihkun viereen reilu metrin korkusen ikkunan, ykkösessä asutaan ja jos ei tuossa olis suojaa niin parkkipaikalta ja naapuritaloista vois meille suihkuun vilkutella :/

:o :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Äitee:

:o :laugh: :laugh:

Niinpä :D Oon suihkuverhon lisäks laittanu alaosaan jätesäkkiä ettei varmasti kukaan näe kun mä käyn pesulla :D Mittasin tuon ny aikani kuluks ja näyttäs olevan n.130cm, että sellasta :D

mä tein ruokalappuja. sellaisia kertakäyttöisiä, eli leikkasin heti muotoon valmiiksi, sitaisin niskaan ja surutta heitin pois, kun oli todella käytetyn näköinen. noita voi kyllä helposti huuhtaista puhtaaksikin.

Yhteistyössä