Mitäs tässä =) Uskaltaako sulle soitella?Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Jaiks mitä musaa. :| Mitäs sulle kuuluupi normipäiväläinen ?
Mitäh ? Koskas sä oisit mua pelänny. Soita vaan en mä purematta niele.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mitäs tässä =) Uskaltaako sulle soitella?Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Jaiks mitä musaa. :| Mitäs sulle kuuluupi normipäiväläinen ?
Ehkä mä sit soitan sulle Ootko henkisesti valmis?Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mitäh ? Koskas sä oisit mua pelänny. Soita vaan en mä purematta niele.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mitäs tässä =) Uskaltaako sulle soitella?Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Jaiks mitä musaa. :| Mitäs sulle kuuluupi normipäiväläinen ?
No, joo henkisesti sekä fyysisesti niin valmiina, ku vaa voi olla. B)Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ehkä mä sit soitan sulle Ootko henkisesti valmis?Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Mitäh ? Koskas sä oisit mua pelänny. Soita vaan en mä purematta niele.Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mitäs tässä =) Uskaltaako sulle soitella?Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Jaiks mitä musaa. :| Mitäs sulle kuuluupi normipäiväläinen ?