Mulla mennee hermo.

nyt vasta huomasin, että mulla tuo vaiva menny ohi :D kesti varmaan toista kuukautta yhtäsoittoo, ja oli jo tosi kiusallista, mut jippiiiiiiiii.. ei oo vaivannu aikoihin *koputtaa puuta*

oli muuten tosi ärsyttävä vaiva!!

Mun äitillä oli poskessa elohiiri pitkään ja kysyi siitä lääkäriltä, joka sanoi, et se voi olla merkki jostakin vakavammasta (mut en kyllä muista mistä) ja että sille piti tehdä jotain, jos ei mee ohi.

Mut kun en muista enää tarkemmin. Meni kuitenkin lopulta ohi. B)

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon:
Mun äitillä oli poskessa elohiiri pitkään ja kysyi siitä lääkäriltä, joka sanoi, et se voi olla merkki jostakin vakavammasta (mut en kyllä muista mistä) ja että sille piti tehdä jotain, jos ei mee ohi.

Mut kun en muista enää tarkemmin. Meni kuitenkin lopulta ohi. B)

ms-taudissa voi olla yhtenä oireena.. mullakin oli 2kk yhteen putkeen silmässä, mut en mä vakavampaa pelännyt, silloin olis muitakin oireita

No jos yhtään lohduttaa, niin mulla oli yks kesä lähestulkoon koko ajan elohiiri vasemmassa silmässä, pariks päiväksi häipyi ja taas viikoksi takas. Se oli vissiin joku kesäelätti, kun syksyn tullen onneksi helepotti :). Magnesiumia voi ehkä kokeilla syödä, sehän auttaa kramppeihinkin niin miksei siis myös elohiireen..?

Yhteistyössä