Mulla menee NIIIIN hermot esikoiseen!!!!!!!!!!!!!!!

:headwall: Kuopus on kipeenä ja esikoisella pahin flunssa mennyt ohi. Oon koittanut pienempää saada nukkumaan jo 1,5-tuntia, mutta JOKA kerta tyttö on herättänyt sen :headwall: . Sitten se ajelee autolla kuopuksen päälle ja kaataa vettä lattialle mukista, tahalleen.... Kun olin saanut pojan nukahtamisen partaalle ja lähdettiin pois makkarista tytön kanssa niin piti kilistellä semmoisia oviverhoja mihin poika sitten taas heräsi |O :headwall: :headwall: . Mä olen NIIIN vihainen, että ei löydy edes sanoja..... Kiusallaan tekee pahojaan eikä tottele.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
:headwall: Kuopus on kipeenä ja esikoisella pahin flunssa mennyt ohi. Oon koittanut pienempää saada nukkumaan jo 1,5-tuntia, mutta JOKA kerta tyttö on herättänyt sen :headwall: . Sitten se ajelee autolla kuopuksen päälle ja kaataa vettä lattialle mukista, tahalleen.... Kun olin saanut pojan nukahtamisen partaalle ja lähdettiin pois makkarista tytön kanssa niin piti kilistellä semmoisia oviverhoja mihin poika sitten taas heräsi |O :headwall: :headwall: . Mä olen NIIIN vihainen, että ei löydy edes sanoja..... Kiusallaan tekee pahojaan eikä tottele.
kuulostaa tutulta,meillä on ihan samanlaista :headwall:

Kaipa tää helpottaa joskus... :/ jaksamista :hug:
 
Meillä on joka päivä samanlainen. Välillä parempi ja välillä huonompi. Hirveät omantunnontuskat kun "möykkään" esikoiselle jatkuvasti, kun tekee pahojaan. Ja saa aina tosissaan hermostua kun ei IKINÄ voi ekalla kerralla totella.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neiti Neponen:
Meillä on joka päivä samanlainen. Välillä parempi ja välillä huonompi. Hirveät omantunnontuskat kun "möykkään" esikoiselle jatkuvasti, kun tekee pahojaan. Ja saa aina tosissaan hermostua kun ei IKINÄ voi ekalla kerralla totella.
Meillä tuo esikoinen on poika ja tyttö on nyt 2 kuukautta.Poika täyttää lokakuussa 4.
Mulla on niiiiin huono omatunto kun tulee huudettua ja rähjättyä pojalle :( mut kun ei mene kerralla sanomalla perille ja vaikka nätisti yrittää sanoa niin ei,prkl.Pitäs vaan yrittää jaksaa ja ajatella et kyllä se joskus-toivottavasti- helpottaa.
 
Kokeile kannustavaa kasvatusta, eli hyvästä käytöksestä saa palkinnon. Päättäkää yhdessä mikä se voisi olla. Eli esim. viidestä hymynaamasta saa jotain kivaa. Noita hymynaamoja saa sitten tietysti siitä, kun osaa olla sievästi ja käyttäytyä hyvin.
 

Yhteistyössä