Mulla menee hermot miehen työhön.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Tai lähinnä työaikoihin, ja siihen että harva se päivä tulee viestejä että sori menee vielä :/

Mä olen ihan poikki, jouluvalmistelut alkutekijöissään, kotona kipeet lapset ja pieni vauva. Tänäänkin sen piti olla reissussa 12-17, lähtikin jo klo 10 ja just tuli viesti että ei tuu ennen seiskaa.

Mä en jaksa tätä enää. Ei tässä ole mitään järkeä. Jos se ei ole asiakaskäynneillä, niin se on koneella tekemässä töitä tai puhelimen päässä. Joka helvetin päivä, viikonloppuisinkin. Asiakkaat soittelee milloin puoli kahdeltatoista illalla ja milloin aamulla kello viideltä aamulla. Joka helvetin automatka kun mennään jonnekin, äijä puhuu työpuheluita ja muun porukan pitää olla vaan hiljaa.

Lupasi mulle joulukuun alussa, että viimeistään 14 pvä vähentää töitä ja pitäis vähän sitä isyyslomaakin. Tässä se taas nähtiin. Mua vituttaa vaan niin mielettömästi, ja useimmiten ei tee mieli edes nähdä koko miestä.

Jaksamisia sinne päin..

Meilläkin mies on tosi paljon töissä, tai no päivätyö ei ole kuin 7-15.30, mutta illat menee muissa hommissa ja usein on viikonloppuisinkin töissä. :(

Meillä mies on viikot 500km päässä kotoa eli "yh-elämää" täälläkin vietetään ja yksin arkea pyöritetään työn ohessa. Välillä rankkaa, kun sattuu lapsetkin aina sairastelemaan just silloin kun on yksin tämän kaiken keskellä, mutta toisaalta mä nautinkin tästä.

Meillä on tyttöjen (siis lapset ja minä) tullut jo oma rytmi tähän arkeen, kun isä on pois ja huomannut, että sitten kun on tässä välillä hästäämässä, niin menee kaikki rytmit pyllylleen, nukkumaanmenosta lähtien.

Yhteistyössä