mulla loppuu usko ton koiran kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
:kieh:

ensin hyppää pöydälle ja käy mun eväillä ja aika haipakkaa "lensi" niskavilloistaan muualle ja sitten se on pokkana siirtyny sohvalle mihin ei saa mennä :kieh: sieltäkin heitettii meneen ja sit tää pöllii kengän :kieh:
jumankauta sitä on huomioitu ja lenkitetty koko perhanan ilta viidestä eteenpäin, mitä se vielä haluaa? |O
*pinna kireellä :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: *

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Hei, sulla on lapsia, mitä nää yhestä koirasta hermostut :D

nokun se lapsi meni poikkeuksellisesti jo ennen kahdeksaa nukkumaan ja on liian rauhallista, pakko jostain hermostua :saint:

No anna sille vaikka joku herkkuluu jos se sitä kaluais eikä tekis pahuuksia :hug: Teillä tais olla ihan pentukoira vielä? Mää muistan ku oman koiranpennun sain joskus 16-vuotiaana kun asuin yksin ja kaipasin seuraa, niin olikohan se 2 tuntia kerennyt mulla kotona olla niin jumankekka piti äidille soittaa et tuu hakee toi pois, se on ihan hirvee riiviö :D No ei tullut äiti hakemaan vaan piti koiran kans pärjätä ja piiiitkään siinä meni ennenkuin alkoi opit mennä perille.

Alkuperäinen kirjoittaja marjut:
oisko koirakoulutus paikallaan? yleensä ne ongelmat koiran kanssa on narun toisessa päässä.

kyllä tota kuule koulutetaan, oikeesti kuten joku jo sanoi niin pennutkin kokeilee rajojaan.

kummallista KOULUTTAMISTA.. "heitettiin niskavilloista menemään, viskattiin muualle" :o :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Alkuperäinen kirjoittaja marjut:
oisko koirakoulutus paikallaan? yleensä ne ongelmat koiran kanssa on narun toisessa päässä.

kyllä tota kuule koulutetaan, oikeesti kuten joku jo sanoi niin pennutkin kokeilee rajojaan.

kummallista KOULUTTAMISTA.. "heitettiin niskavilloista menemään, viskattiin muualle" :o :whistle:

eiks ookin :saint:

Yhteistyössä