Mulla loppuu torstaina äitiysloma ja ahdistaa

  • Viestiketjun aloittaja ikävää
  • Ensimmäinen viesti
Sä ap voit joko jäädä inisemään sillä asenteella ettei huvita tai ottaa itteäs niskasta ja hankkia ammatin joka ei vaadi lukemista akateemisella tasolla. Ei tullu minustakaan lääkäriä tms, tulipa silti hankittua ammatti jonka turvin rupean taas töitä hakemaan kun lapsi on sen ikänen nyt.
 
Blue
Ehdotetaan niin tai näin niin mikään ei kelpaa. Sitten ei auta kun jatkaa valitustä ja narista kun on tyhmä mutta haluaisi olla akateeminen ja kun ei saa kuin siivoojan työtä mutta kun se ei ole tarpeeksi hyvää. Haluatko että joku ehdottaa että käy lukion ja yliopiston puolestasi että saat oikein hyvän työpaikan, tai haluatko että joku palkkaa sinut työhön johon vaadittaisiin hyvä koulutus, mutta koska sinä haluat siihen niin se riittäköön, vai minkälainen neuvo/ohje sulle nyt kelpaisi..? Katos kun ei elämässä saa mitään jos ei ole itse valmis yrittämään ja tekemään. Ei kukaan kanna sulle kaikkea valmiiseen pöytään, valitettavasti.
 
Ei pahalla, mutta taasko tätä samaa.Vaikka mitä yritettäisiin ehdottaa, niin mikään ei käy.Ei me täällä palstalla, ikävä kyllä pystytä, auttamaan sua.Kirjoitustyyli lopulta paljasti...heti en vaan huomannut sitä.
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En vain halua seisomatyötä mitä ammattikouluissa yleensä saa mulla niin paha selkävika ettei sellainen työ onnistu.Olen aina haaveillut olevani akateeminen.
Menee kauppikseen ja opi vaikka laskentatoimen merkonomiksi. Ei tarvitse tehdä seisomatyötä.

Ja muuten, taidat kuitenkin olla tämä sama vakiovinkuja, joiksi sinua jo alussa epäilin? Sulla on yksi lapsi annettu adoptioon, toisen kanssa olet himassa, mies ei päästä mihinkinkään ja hänestäkin olet joka aamu eromassa?
 

Yhteistyössä