mulla loppuu kohta keinot... mitä oikein teen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsyny äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsyny äiti

Vieras
mulla on 2v poika jolla on aivan JÄRKYTTÄVÄ uhmaikä. en oo oikeesti nähny ikinä ennen mitään tuollasta!! poika ei usko yhtään mitään, huutaa joka asiasta, laittaa vastaan joka asiassa... ei saa pukea, ei saa riisua, ei saa laittaa vaippaa, pahinta on ku meillä on kaks kissaa ja se on koko ajan niiden kimpussa kiusaamassa niitä. miehen kanssa jo mietittiin että annetaan nuo kissat kohta pois kun mikään ei auta. oonko mä tosiaan näin epäonnistunu äitinä kun tuo poika on tuollainen. nyt ollaan ulkoiltu paljon ku ei se ulkona oo samanlainen, mutta eipä sitä voi koko päivää ulkona olla ku sisälläki olis vaikka mitä puuhaa... olenko mä ainut??? kylässä kun ollaan niin siellä kyllä useimmiten osaa käyttäytyä mutta kotiin kun tullaan niin alkaa sama ralli.. tuntuu välillä että pää leviää. niin ja siis ihan kotona hoidan poikaa. ja se vielä että poika roikkuu melkein koko ajan mun lahkeessa kiinni, en pääse ees vessaan yksin... sekava kirjoitus mutta kiitos jos joku jaksoi lukea, huoh... :/ otan mielellään jotain vinkkejä vastaan tai jos jollain on ollu samanlaista niin milloin tämä helpottaa... niin ja ainoa lapsi on.

Meidän kolmonen on samanlainen. Hammasta purren, periksi en anna ja jos jotain kiellän niin se kans pitää. Holding toimii aika hyvin ja kiukku laantuu. Sen jälkeen hommat sujuu taas hetken. Huutaa saa mun puolesta kiukkuaan vaikka maailman tappiin asti ja syliin pääsee aina kun haluaa.(siis kun on paha mieli) Näillä me mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja superhero88:
meilläkin on uhmaikä alkamassa, huomaa siitä että mikään ei ole hyvin mitä minä sanon, ja aina pitää alkaa vänkäämään vastaan jne.. ei kait siinä, mutta tuntuu että mikään ei enää auta. |O

no sepä se kun tuntuu tosiaan ettei mikään enää auta... :(

Täällä kanssa 2v poika joka kuulostaa aika samanlaiselta, tosin on aika lailla itsenäistä sorttia. Meillä kohdistuu sitten pikkuveljeen tuo kissojen kohtelu. Niinä päivinä kun on mahdollisimman tavallinen ja selkeä rytmi, sujuu asiat jokseenkin ok. Kaikkiin asioihin kuten ulos lähtöön, pukemiseen, vierailuihin, kaupassa käynteihin sun muihin vaan pitää valmistella toista hyvissä ajoin etukäteen ja toistella mitä seuraavaksi aiotaan tehdä niin sitten päästää vähemmillä kiukutteluilla. Ulkoilut menee välillä hyvin, välillä huonosti. Toisaalta on myös todella auttavainen ja utelias ja haluaa osallistua ihan kaikkeen, kuten ruoanlaittoon ja siivoukseen. Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Täällä kanssa 2v poika joka kuulostaa aika samanlaiselta, tosin on aika lailla itsenäistä sorttia. Meillä kohdistuu sitten pikkuveljeen tuo kissojen kohtelu. Niinä päivinä kun on mahdollisimman tavallinen ja selkeä rytmi, sujuu asiat jokseenkin ok. Kaikkiin asioihin kuten ulos lähtöön, pukemiseen, vierailuihin, kaupassa käynteihin sun muihin vaan pitää valmistella toista hyvissä ajoin etukäteen ja toistella mitä seuraavaksi aiotaan tehdä niin sitten päästää vähemmillä kiukutteluilla. Ulkoilut menee välillä hyvin, välillä huonosti. Toisaalta on myös todella auttavainen ja utelias ja haluaa osallistua ihan kaikkeen, kuten ruoanlaittoon ja siivoukseen. Tsemppiä!

Tää vois olla munki näppäimistöltä, tosiaan meilläkin se kiusa kohdistuu pienempään sisarukseen jolta oltaisiin koko ajan viemässä kaikki lelut. Mielenkiinnolla odotan tämän ketjun jatkoa vaikkei itselläni ollut tähän mitään vinkkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

ihana kuulla että on muitakin :) kiitos tsempistä!

Alkuperäinen kirjoittaja linnu:
tutulta kuulostaa:)mutta se uhma kuuluu kehitykseen,lapsi uskaltaa kiukutella eikä pelkää joutuvansa hylätyksi,hyvä äiti olet varmasti!

kiitos :) merkkaampa tämän ketjun ja käyn myöhemmin katsomassa josko olisi tullut lisää vastauksia!

Yhteistyössä