V
väsyny äiti
Vieras
mulla on 2v poika jolla on aivan JÄRKYTTÄVÄ uhmaikä. en oo oikeesti nähny ikinä ennen mitään tuollasta!! poika ei usko yhtään mitään, huutaa joka asiasta, laittaa vastaan joka asiassa... ei saa pukea, ei saa riisua, ei saa laittaa vaippaa, pahinta on ku meillä on kaks kissaa ja se on koko ajan niiden kimpussa kiusaamassa niitä. miehen kanssa jo mietittiin että annetaan nuo kissat kohta pois kun mikään ei auta. oonko mä tosiaan näin epäonnistunu äitinä kun tuo poika on tuollainen. nyt ollaan ulkoiltu paljon ku ei se ulkona oo samanlainen, mutta eipä sitä voi koko päivää ulkona olla ku sisälläki olis vaikka mitä puuhaa... olenko mä ainut??? kylässä kun ollaan niin siellä kyllä useimmiten osaa käyttäytyä mutta kotiin kun tullaan niin alkaa sama ralli.. tuntuu välillä että pää leviää. niin ja siis ihan kotona hoidan poikaa. ja se vielä että poika roikkuu melkein koko ajan mun lahkeessa kiinni, en pääse ees vessaan yksin... sekava kirjoitus mutta kiitos jos joku jaksoi lukea, huoh... :/ otan mielellään jotain vinkkejä vastaan tai jos jollain on ollu samanlaista niin milloin tämä helpottaa... niin ja ainoa lapsi on.